DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 11 Mac 2012

PATUT PUN NURUL IZZAH HAMPIR DITUMBUK, RUPANYA NEGERI ITU KEPALA SAMSENG NYA SEORANG YG BIADAP CAMPUR BODOH... KAH KAH KAH !!!


Apabila kejadian Yb Nurul Izzah Ibrahim hampir mengenai penumbuk yang cuba dihalakan kepada beliau oleh seorang samseng... yang mana kejadian tersebut berlaku di Negeri Pahang Darul Makmur di  dalam satu ceramah Pakatan Rakyat (PR)... rupa-rupa nya samseng tersebut diketuai oleh Seorang Ketua yang Samseng campur Biadap campur Bodoh yang mengesahkan watak nya semasa sidang akhbar di Kuantan semalam.

Belaiu lain tak bukan ialah Menteri Besar Pahang, Datuk Seri Adnan Yaakob yang naik angin terhadap wartawan akhbar berbahasa Cina... dengan berulang kali memanggil mereka "bodoh" kerana melaporkan kenyataan yang dikatakan dibuat olehnya bahawa sisa radioaktif Lynas boleh dibuang ke dalam Sungai Lembing.


Datuk Adnan Yaakob memberitahu wartawan bahawa beliau tidak pernah mencadangkan sisa radioaktif itu dibuang ke dalam Sungai Lembing dan berkata ia hanyalah satu contoh yang diberikan oleh Ketua Pengarah Lembaga Perlesenan Tenaga Atom (AELB), Datuk Raja Abdul Aziz Raja Adnan yang berkata terdapat banyak gua di Malaysia yang boleh dijadikan tapak pelupusan sisa seperti di Sungai Lembing.

Dengan beliau menolak kamera yang dipegang oleh seorang jurugambar yang sedang mengambil gambarnya yang sedang naik angin itu dan kemudian mencabar jurugambar tersebut supaya menyiarkan gambar esok dan mewujudkan saat yang janggal sewaktu sidang akhbar di Kuantan itu... tiga wartawan kemudiannya memutuskan untuk meninggalkan sidang akhbar tersebut.

Semuanya bermula apabila Adnan secara tiba-tiba membangkitkan kontroversi loji nadir bumi Lynas, yang dijadual memulakan operasi berhampiran dengan Gebeng, selepas beliau merasmikan sebuah pesta buku di Kuantan semalam... kah kah kah !!!.


Kalau tak cadangkan kenapa boleh cakap mengiakan cakap Ketua Pengarah Lembaga Perlesenan Tenaga Atom (AELB), Datuk Raja Abdul Aziz Raja Adnan... kalau tak setuju cakap tak setuju... kah kah kah !... hanya orang yang bodoh aje yang mengiakan... tapi kemudian cakap tak setuju... bila sedar perkara tersebut tak menguntungkan baru lah cakap "saya tak cakap"... kah kah kah !!.

Lepas tu siap panggil wartawan bodoh... dan cabar suruh siarkan gambar beliau... kah kah kah !!!... dah lah bodoh lepas tu samseng pulak tu... sebelum ini pun beliau memang terkenal dengan sikap biadap campur kurang ajar... bukan nak menghina tapi memang sesuai dengan muka beliau yang macam muka pecah tembok.... kalau tak menjadi Menteri Besar... kah kah kah !!!.


hemmmmm..... perwatakan ini memang banyak didalam kepimpinan umno... sebab itu penyokong pun berperangai samseng dan kurang ajar... tak tahu menghormati hak orang lain dan membuat negara macam harta pusaka bapak inggeris penjajah umno yang punya... kah kah kah !!!... umno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....