DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 2 Mac 2012

MENTERI UMNO YANG MENGAMALKAN CARA HIDUP WASSATIYAH ANJURAN HJ NAJIB, KATA DSAI IBLIS... BIAR BETUL BEB... DAH TENGOK CERMIN KE !!!

Dengan mengatakan Datuk Seri Anwar Ibrahim (DSAI) seperti Iblis kerana cuba mengheret bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad dalam kontroversi isu keselamatan Israel... jelas menampakkan perwatakkan beliau yang sebenar...dan siapa tak kenal Datuk Seri Nazri Aziz Menteri Di Jabatan Perdana Menteri yang mengamalkan hidup cara Wassatiyah Islam sebenar.

Beliau ni lah antara Pemimpin Umno yang mengatakan tidak bersetuju akan orang Islam tidak boleh menyambut Hari Kekasih (Valentine Day)... ini dengan jelas menunjukkan kejahilan beliau atau memang beliau suka perkara-perkar seperti itu... 

Dalam satu kenyataan beliau terhadap DSAI... "Dia sudah kena teruk.... dia macam Iblislah.... bila dia jatuh... dia nak tarik semua orang... Itu perangainya sekarang... dia sekarang kata bukan hanya saya tetapi Mahathir juga sokong Israel" kata beliau ketika ditanya tentang tindakan kementerian luar menyiarkan tiga surat Dr Mahathir kepada kerajaan Israel ketika pentadbirannya.

Siapa tak kenal dengan beliau dan Keluarga beliau... jangan cerita lah nak kata orang lain Iblis kalau sendiri dan keluarga mengamalkan dan cara hidup Iblis... kalau DSAI dikatakan Iblis... bagaimana diri sendiri dan Keluarga... bagaimana Pemimpin-pemimpin Umno yang lain... jangan sedap mulut mengata orang Iblis... cuba ambil Cermin dan lihat muka dalam cermin !.


hemmmmm..... ini lah dia kau orang tak sedar diri dan tak tahu diri... dan inilah juga yang banyak dikalangan penyokong dan pemimpin umno iaitu bodoh dan sombong... bercakap bukan guna otak manusia tapi menggunakan otak lembu nfc... kah kah kah... umno perkasam jati... betul-betul meloyakan... heeeee...

3 ulasan:

  1. Innalillahiwainnailaihirojiun

    BalasPadam
  2. Patut tembak je nazri nie ngan senapang gajah..bongok tul die nie..yg madey hina islam tu xpe plak..

    BalasPadam
  3. Madey tu kan ke khalifah bagi mazhab umno... sebab tu apa aje kata madey betul segala nya...

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....