DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 8 Februari 2012

NEGERI YANG KONON NYA UMNO KUAT DAN PRO PALESTIN RUPA NYA BERNIAGA DENGAN ISRAEL, ADA BUKTI DARI "CHEGUBARD SAMM".


Badrul Hisham Shaharin yang juga Ketua Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) telah mengemukakan bukti bahawa kempen Malaysia yang Pro Palestin... hanya lah sendiwara Umno dengan  mendakwa dua syarikat di Johor berdagang minyak sawit dengan rakan perniagaan mereka dari Negara Israel.


Menurut beliau Minyak sawit itu dihantar ke sebuah pelabuhan terbesar di Israel, Ashdod, melalui Tanjung Pelepas dan Pasir Gudang... dan beliau mempunyai salinan borang Kastam dan pengesahan tempahan membabitkan syarikat-syarikat pengeksport minyak sawit di Johor untuk menyokong dakwaannya itu.


Beliau juga mendakwa pihaknya juga mempunyai bukti bergambar bahawa pegawai kerajaan Israel telah datang ke Johor untuk memeriksa penghantaran minyak sawit sebelum dihantar kepada Israel yang sepatutnya, tidak terjadi kerana ianya menyalahi undang-undang negara yang mana Malaysia tidak mempunyai hubungan diplomatik dengan Negara Israel.

hemmmmm..... ini lah yang dinamakan baling batu sembunyi tangan... didepan orang melayu konon nya umno lah pro-palestin... namun di belakang rakyat mereka berdagang dengan israel... kita tunggu apa jawapan penipuan yang akan mereka beri.... umno-perkasa-jati  betul-betul meloyakan heeeee...

7 ulasan:

  1. hahahahaha..apa punyala bodoh tuan blog nih..Mlysia xder hub diplomatik dgn israel cuma ada hub ekport yg terhad..kalo ko kerja kat kastam ko mesti da lm taw tentang hub Mlysia dgn Israel nih tp mlysia x pernah mengiktiraf israel sbb tuh klo ko wat pasport kat Mlysia..pasport tuh laku utk pergi ke semer negara dlm dunia kecuali negara israel..sekali lg aq tegaskn "Malaysia xder hub diplomatik dgn israel"

    BalasPadam
  2. Bagi UMNO, segalanya wang! muka macam ni nak berjihad? maaf la bro, tempat bagi orang-orang munafik ialah yang paling bawah sekali dalam neraka.

    BalasPadam
  3. kah kah kah! kau tahu kenapa aku biarkan komen kau sini...

    saja nak tunjukan kat orang Umno Selamanya bodoh...

    memang Malaysia tak ada hubungan diplomatik dan kenapa tak ada?

    mesti kau tahu apa sebab nya... kalau dah tak ada yang haramjadah Umno pergi berdagang Minyak Sawit kenapa ?

    Sampai rakyat sendiri nak beli minyak masak kadang2 susah nak dapat...

    Sebab jual kat Israel dapat harga tinggi...

    itu pasal jual kat Israel... dasar pencaci Umno Haramjadah...

    BalasPadam
  4. kn aq da ckp Mlysia mmg ada hub eksport ngn israel tp secara terhad..hub dagang mmg perlu tuk survival dlm pasaran global...tp Mlysia x pernah mengiktiraf Israel dn x pernah ada hub diplomatik dgn Israel..x mcm si anugay yg suh mengiktiraf dn menyokong perlindungn pd Israel..apa ke bangang org tua tuh..pengikut dorg pon sama bangang..pengkhianat bangsa dn agama..APTB..

    BalasPadam
  5. Survival dalam pasaran Global kah kah kah!

    kalau dalam bahasa bapa Umno dipanggil Hipokrik...

    dalam bahasa melayu dipanggil bermuk-muka atau talam dua muka...

    dan kalau dalam bahasa Nabi Muhammad SAW dipanggil MUNAFIK... Itulah dia Umno.

    Pasaran terhad hanya ujud melalui negara kedua bukan berniaga terus dengan Israrel boleh dipanggil Pasaran Terhad.

    kau jangan ingat seolah-olah kau bsrcakap dalam TV3/4 yang boleh pusing sana pusing sini...

    memang UMNO-Untuk Melayu No Otak...

    BalasPadam
  6. lg xder maruah bila wat pengakuan suh mengiktiraf Israel dn berikan perlindungn pd mereka..hahahaha..klo anugay yg jd PM akan adala hub diplomatik dgn israel..lps nih Mlysia pon ley jd pak turut Israel..kenapa nk bela lg si anugay tuh???..kami org UMNO x pernah melutut dgn Israel mcm Anugay tuh wat..memalukn jerr..

    BalasPadam
  7. Kenapa lah kau siarkan komen umno selamanya bodoh tu mat indera, dia ingat dia menulis kat tv3 suku ke. sekejap hud terhad lah, nampak sangat cuba nak tipu san tipu sini.orang kalau munafik mana nak mengaku munafik, memang betul lah kata mat indera, umno.. untuk melayu no otak.. betul2 umno selamanya bangang,

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....