DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 9 Februari 2012

KERANA PAS YAKIN MENANG 8 KERUSI DUN NEGERI SEMBILAN, MENTERI BESAR UMNO NI KATA PAS TAK JAGA PERASAAN UMNO... KAH KAH KAH !

Sejak bila la pulak Umno menjaga perasaan parti lawan... setahu aku belum pernah Umno menjaga hati dan perasaan orang yang tak sama mazhab dengan mereka... inilah pertama kali dalam hidup aku mendengar pemimpin Umno bercakap soal perasaan orang.

Dari pemimpin hinggakan pengikut dan pencacai mana pernah Umno menjaga perasaan parti lawan... usah kan parti lawan... dalam sesama Umno pun tak pernah menjaga hati dan perasaan sesama mereka... dan dari situ lah membuat Umno di haramkan oleh Mahkamah akibat tak menjaga hati dan perasaan sesama mereka.

Cerita soal perasaan orang ini di bangkitkan oleh Menteri Besar Negeri Sembilan Datuk Seri Mohamad Hasan ekoran kenyataan Pesuruhjaya PAS Negeri Sembilan Yb Mohd Taufek Abdul Ghani, yang menyatakan bahawa sudah mengenal pasti lapan kerusi DUN Negeri Sembilan yang boleh dimenangi oleh PAS.

Jadi soal perasaan apa yang boleh menyentuh perasaan Umno... kah kah kah !... atau pun memang kenyataan Pesuruhjaya PAS itu ada kebenaran nya... dan ini yang membuat MB Negeri Sembilan ini menjadi sayu dan hiba... mengenangkan Umno yang akan tersungkur dalam PRU  ke 13 nanti.


hemmmmm..... baru cakap boleh menang lapan kerusi dun sudah sedih perasaan nya kah kah kah !... cuba bayangkan kalau umno kalah dikebanyakan kerajaan negeri dan kerajaan Pusat... rasa nya malaysia akan banjir dengan air mata orang umno yang terlalu sedih keh keh keh !  umno perkasam jati... betul-betul meloyakan  heeeeee.....

1 ulasan:

  1. nak suruh jaga perasaan UMNO?????
    buat geli ketiak jer MB ni....

    cuba tanya diri sendiri, pernahkan UMNO jaga perasaan Allah dalam menjaga kesucian Islam? rasanya UMKNO ni tak pernah jaga langsung sejak lebih 50 tahun dia memerintah.....

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....