DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 10 Februari 2012

AIYAH LATUK ! LU LANGAN JELET MACAM LATUK MUNYA KAWAN LALAM UMNO, CEBAB PKR PUNYA TAIKO JOHOR SUDAH CABAR CAMA LATUK OOOOO ! KEH KEH KEH !

Dengan penuh keyakinan Datuk Chua Jui Meng (DCJM) yang juga Pengerusi PKR Negeri Johor... meramalkan bahawa Datuk Seri Dr Chua Soi Lek (DSDCSL) selaku Presiden MCA hanya akan bertanding di kerusi majoriti Melayu pada pilihan raya umum ke-13 nanti kerana presiden MCA itu sudah mengetahui bahawa beliau tidak mendapat sokongan pengundi Kaum Cina.

Beliau juga telah mencabar DSDCSL untuk bertembung dengan beliau pada pilihan raya umum ke-13 nanti... dengan berkata " Saya pula akan bertanding di mana sahaja parti saya letak dan beliau adalah Presiden MCA... jadi beliau boleh buat pilihan dan lawan dengan saya jika berani".... kah kah kah !

"Beliau hanya akan bertanding di kawasan majoriti Melayu kerana presiden MCA tidak mampu menarik sokongan pengundi Kaum Cina lagi... sebab nya kawasan majoriti Cina kini dikuasai DAP dan menambah undian untuk DAP bagi Kaum Melayu juga merupakan undian untuk PAS... jadi bertanding di kawasan mejoriti Melayu adalah terbaik untuk beliau kerana tiada kerusi yang selamat untuk beliau di kawasan majoriti Kaum Cina".

 Aiyah DSDCSL lu adak belani mau lawan DCJM ka hah ! itu latuk munya kawan lalam Umno cudah jelet mila lengar calahuddin Ayop mau tanding di Johor Parlimen Cemblong (Sembrong)... gua halap Latuk jangan jelit macam itu Latuk munya kawan hah ! tapi ngalau Latuk mau jelet jugak langan lepan olang nanti malu ooooo !... latuk bole jelet lalam lilik dan langan kasi olang taluk kemela untuk lakam latuk munya ngambar... kah kah kah !.


hemmmmm..... lagi satu latuk hah !... kalau pilih tempat mau tanding... pilih tempat umno butui-butui kuat punya.... kalau tempat umno tatak kuat sangat... bukan caja latuk akan kalah... tapi letak latuk umno pun akan bungkus ooooo... keh keh keh !!! umno perkasam jati betul-betul meloyakan  heeeee....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....