DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 17 Februari 2012

LAWAK PAGI JUMAAT... ORANG YANG BERI ANUGERAH DAN TERIMA ANUGERAH, PUNYA PEMIKIRAN YANG SAMA... KAH KAH KAH !

Rasa nya belum pernah orang menerima dan memberi bag sebesar yang di terima oleh Isteri Perdana Menteri Datin Seri Hjh Rosmah Mansor (DSHRM)... dalam  Anugerah Wanita Peneraju Kebajikan Asia, sebagai tanda pengiktirafan terhadap dedikasi dan komitmen beliau dalam pelbagai kerja amal... kah kah kah !!!.

Jelas lagi bersuluh pemikiran yang memberi sama dengan pemikiran orang yang menerima... mungkin kerana memahami perangai yang sukakan bag oleh DSHRM... maka NASEBA yang merupaka sebuah Syarikat Malumat Perniagaan  melalui Ketua Pegawai Eksekutif NASEBA, Sophie Le Ray... menyampaikan hadiah yang berupa bag pakaian... kah kah kah !!!.

Menurut NESEBA... DSHRM adalah penerima sulung anugerah tersebut... mungkin dalam erti belum ada orang lain menerima bag sebesar itu... dan mungkin bukan hanya di Malaysia tapi juga mungkin diseluruh Dunia... kah kah kah !!!.


Tapi kalau tengok pada muka dshrm... langsung tidak rasa malu apabila nak menerima bag tersebut... atau pun mungkin memang muka beliau memang muka tak tahu malu kah kah kah !!! umno perkasam jati betul-betul meloyakan heeeee.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....