DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 2 Februari 2012

HASSAN ALI SUDAH MENUNJUKAN WAJAH YANG SEBETUL NYA... NAK TUMBANGKAN PR DAN NAIK KAN UMNO !

Sama ada beliau iaitu Datuk Dr Hasan Mohamed Ali sedar atau tidak sekarang beliau sudah mengisytiharkan Perang kepada seluruh penyokong Pakatan Rakyat (PR) dengan hasrat nya hendak menumbangkan PR dinegeri-negeri yang dikuasai oleh PR.

Dengan mengatakan keyakinan beliau terhadap 'tsunami beliau' ia akan dapat menumbangkan PR dan membebaskan Pas dari Parasit... serta ditambah  dengan penantian orang ramai dan masyarakat terhadap mendakwahkan Islam, Melayu dan Raja (IMR)

Menurut kata beliau "Buktinya berdasarkan pemerhatian saya setiap keluarga hanya segelintir sahaja anaknya sembahyang cukup lima waktu... Masjid tidak ramai jemaah pada waktu subuh... ustaz-ustaz tidak digunakan... perkara ini bukan main-main... ia terjadi dalam masyarakat kita sekarang ini... masyarakat kini khuatir bahawa generasi akan datang tidak mampu untuk menyebut elemen dalam IMR.

"Kita berharap tsunami ini akan meragut pemimpin DAP, PKR dan parasit-parasit dalam Pas... Saya akan melancarkan  Islam, Melayu dan Raja (IMR) dan penubuhan Pertubuhan Bukan Kerajaan... Jati pada 21 Februari ini bertempat di Shah Alam Convention Centre (SACC).

Rupa nya beliau baru sedar selama ini dalam keluarga Melayu Islam hanya segelintir sahaja anak-anak yang cukup Sembahyang lima waktu... dah duduk berpuluh tahun dikawasan orang Melayu Islam (Kg Sg Penchala kuala lumpur) baru sekarang beliau sedar akan masalah keluarga melayu Islam.

Kenapa tak cakap mak bapak budak tak cukup Sembahyang lima waktu atau tak Sembahyang langsung... baru lah kata masjid kosong waktu solat subuh... kenapa tak ajak orang selangor pergi masjid dan buat program macam Ustad Azhar Idrus di Masjid Negeri baru-baru ini... masa pegang exco Agama.

Kenapa tak jaga orang Islam supaya tak menghampiri perkara-perkara yang boleh menjurus kepada Murtad... kenapa biarkan Gereja ada peluang membantu orang Islam yang memerlukan bantuan... kenapa tak digerakan Jais dan Mais mencari mereka-mereka yang memerlukan bantuan.

Jangan kata tak cukup kakitangan... kalau tak cukup kakitangan kenapa tak tambah... duit yang ada kat Mais untuk kegunana tersebut (dalam erti kata lain bukan mak bapak kau orang punya) dan digunakan bagi mengelakan perkara-perkara yang boleh menjurus kepada Murtad... pergi serbu Gereja tempat orang dah Murtad... sepatut nya pergi tempat yang boleh membawa kepada Murtad.


hemmmmm..... konon nya kuasa ketiga.... kah kah kah ! kenapa tak tubuh Jati atas nama politik... kalau betul yakin kamu adalah kuasa ketiga... dengan pengisytiharan perang oleh beliau secara rasmi dengan ini beliau adalah musuh sama seperti umno.... umno-perkasam-jati  betul-betul meloyakan  heeeee.....

2 ulasan:

  1. kuasa ketiga paling bangang selepas Perkasa dan Silat Lincah..ialah JATI.

    BalasPadam
  2. betul kata JAKA perkasa..silat lincah..pekida..bersama jati leh dikumpulkan org2 bangang disitu...ditetekkan lembu ijat oleh umno tu...

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....