DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 16 Januari 2012

KENAPA SAYA DIGUGURKAN... SECARA TEKNIKAL SAYA MASIH AHLI PAS... NAIK PENING KEPALA DENGAN DATUK HASSAN ALI NI !!!

"Secara teknikal nya saya masih Ahli Pas... jadi kenapa saya digugurkan... memang saya tak ada masaalah digugurkan, tapi kenapa Kerajaan Negeri terburu-buru menggugurkan saya sedangkan saya masih ada 30hari untuk membuat rayuan" kata-kata dari Datuk Hassan Ali bekas Ahli Majlis Masyuarat Kerajaan Negeri Selangor DE.

Menurut nya lagi " cara sebegini menunjukkan ada pihak yang tidak sabar hendak menduduki jawatan saya sebagai Exco kerana saya sehingga 7hb Febuari untuk membuat rayuan".... keh keh keh !!!... orang punya hak orang punya pasal la Datuk oiiii.... jangan jadi Umno orang punya hak jadi hak dia... dia punya hak dah tentu lah orang lain tak merasa.

Dengar pada cakap dah macam orang gila talak... tapi masih sombong lagi... semalam kata tak harus duduk dalam Pas... kerana banyak Parasit... kalau tengok cara Datuk ni sama dengan Yb Zukifli Nordin, yang menyalahkan orang lain dengan gelaran Firaun kecil... pada hal sendiri yang cari masaalah tapi nak menyalah orang lain.

Sudah la Datuk Hassan... jangan membuat dosa kami blogger-blogger dengan mengumpat Datuk... masuk aje lah Umno/Apco ataupun Perkasam/Perkosa, yang perjuangan seakan kalau pun tak dikira sama dengan perjuangan Datuk... yang kata Datuk betul itu.


hemmmmm..... nak mengharapkan umno meminang.... umno pun macam buat-buat sombong pulak.... nak terima pinangan perkasam/perkosa malu rasanya.... jadi semaunya serba salah..kah kah kah !!!... umno-perkasam betul-betul meloyakan heeeee.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....