DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 16 Januari 2012

DATUK HASSAN ALI AKAN BUAT JELAJAH PARASIT DAN DEDAH SIAPA PARASIT DALAM PAS.. MUNGKIN DI IRINGI PERKASAM !

"Saya tak mahu jawab setakat ini..... biar saya jawab dalam Roadshaw Saya harap orang ramai akan mengikuti saya..... dalam majlis tersebut saya akan bentangkan", kata Datuk Hassan Ali dalam sidang media di kediamannya hari ini. Menurut nya lagi, "identiti kumpulan berkenaan hanya akan didedahkannya dalam program ceramahnya ke seluruh negara, bermula dua minggu depan".

Walaupun didesak oleh wartawan yang bertanyakan siapakah Parasit yang beliau maksudkan didalam Pas, bekas Pesuruhjaya PAS Selangor dan bekas Ahli Masyuarat Kerajaan Negeri Selangor itu tetap enggan mendedahkan kumpulan "parasit" dalam PAS yang didakwanya telah memesongkan parti itu daripada landasan perjuangan Islam yang sebenar.

Katanya "kumpulan berkenaan menduduki jawatan penting dalam parti dan antara lainnya telah berjaya mengubah hala tuju PAS termasuk dalam isu pemecatan beliau daripada parti baru-baru ini, kumpulan berkenaan mempunyai hubungan dengan pergerakan Islam tertentu dan sebahagian mereka bergerak cergas di luar negara sebelum ini sebagai pelajar".

Apabila wartawan bertanyakan berkenaan wawancara BBC dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim (DSAI) "Inilah sebab saya tidak boleh bersekongkol dengan Anwar Ibrahim... Inilah sebabnya rakyat Malaysia mesti tolak perjuangan Anwar Ibrahim, misalanya gay, lesbian, homoseksualiti, transgender ini kalau nak dihalalkan di Malaysia ini, mohon dijauhkan tuhan, saya rasa masyarakat akan bergolak, berpecah dan saya nampak huru-hara akan berlaku".

"Dan sebab itulah saya tak boleh bersama  dengan Anwar Ibrahim rasanya pendirian saya sah, PAS yang sepatutnya sudah menjadi juara..... oleh kerana pengaruh daripada parasit ini, PAS masuk dalam kategori gagal.... Ini yang ditakuti... apabila pengaruh DAP, PKR dalam PAS".

Kenapa lah Datuk tak cakap.... kalau saya yang memimpin PAS sudah tentu PAS akan berjaya.... dahulu masa Yb Zulkifli Nordin masa kena pecat dari PKR... Beliau mendakwa adanya Firaun kecil dalam PKR... namum selepas itu bukan hanya Firaun kecil tapi semua yang ada di PKR adalah Firaun.

Sekarang Datuk Hassan pula mengatakan dalam PAS ada Parasit... mungkinkah nanti kesemua yang ada dalam PAS Parasit termasuk Tuan Guru Hj Hadi dan Tuan Guru Nik Aziz.... juga kepimpinan Dewan Ulama akan diPerasitkan oleh Datuk Hassan Ali... hanya Allah saja yang tahu.

Apakah kedua-dua Yb ini berguru dengan satu guru... tapi mungkin masa yang berbeza... namun nada dan tindakkan mereka berdua kalau tak serupa tapi hampir-hampir sama.... menyentuh soal roadshaw yang beliau akan adakan..... sudah macam artis buat konsert yang merahsiakan persembahan.... dan menyuruh peminat datang membeli tiket bagi menyaksikan konsert tersebut...... kih kih kih... 


hemmmmm..... kata orang dulu kala.... kalau berkawan dengan pembuat minyak wangi... lama kelamaan akan wangi juga terpalik bau nya... bila berkawan dengan sipenipu ...perompak dan penfitnah..... lamamesti terikut perangai mereka.... tak banyak atau pun sikit perangai itu akan menjelma juga.... umno-perkasa betuk-betul meloyakan heeeeeee....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....