DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 16 Januari 2012

DATUK IBRAHIM ALI BERKATA... KERAJAAN SEPATUTNYA BEKUKAN ASET NFC DARI DULU LAGI... PERKASAM NI MEMANG KAKI PENGAMPU BETUL !!!

Presiden Pertubuhan kebangsaan Perkasam (Perkasam) Datuk Yb Ibrahim Ali hari ini mengatakan kerajaan sepatut nya membekukan aset Nasional Fidlot Copration (NFC) dari dulu lagi, iaitu semasa ianya mula ditimbulkan pada awal november 2011.

Menurut nya "tindakkan seperti ini yang hendak dilihat oleh rakyat iaitu tindakan segera dan pantas, ianya sudah pasti dialu-alukan oleh rakyat, dan tak patut ada sebarang spekulasi sebelum hasil siasatan dikeluarkan oleh Surahanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM)".

Belaiu juga berkata "Pembangkang suka bersangka buruk kepada kerajaan dan belum apa-apa lagi sudah menjatuhkan hukuman bersalah, tetapi apabila timbul Isu dipihak Negeri Pakatan Rakyat ...mereka akan mengatakan ini adalah fitnah dari pihak Umno/Bn".

Nampak sangat lah Datuk Ibrahim Ali ni lebih Umno dari ahli Umno itu sendiri, sedangkan ahli Umno pun tak keluarkan kenyataan tapi Datuk Ibrahim telah membuat kenyataan menyokong dan mengampu, cuma sepatutnya ia nya disusuli dengan Demo dari ahli Perkasam seperti yang selalu dibuat oleh Perkasam.

Kalau lah dari dulu Perkasam buat Demo dan mendesak mungkin  pihak kerajaan pimpinan Datuk Seri Hj Najib akan dari awal membekukan aset NFC..kah kah kah !!!... tapi Datuk Ibrahim Ali dah ketinggalan bas begitu jauh... orang dah nak sampai ke Putra Jaya... Datuk Ibrahim Ali baru naik bas dari Pasir Mas... kenapa?... tertidur kerana makan ubat batuk ke?  kah kah kah !!!.


hemmmmm.....kenapa tak ada demo.... takut orang tak datang ke? kah kah kah.... kalau dah kaki pengampu memang lah muka tak tahu malu, apa aje yang boleh diampu habis semua nak diampu... nanti kita dengar lagi kenyataan dia yang mengiyakan segala perbuatan umno/bn.... umno-perkasam betul-betul meloyakan heeeee.....

1 ulasan:

  1. Sekarang tengah heboh orang UMNO berfakwa "Haram Mengundi PAS berdosa besar" dosanya lebih besar dari berzina dengan isteri orang, lebih besar dari membunuh guru agama... sebab orang UMNO semuanya maksum ( tuhan bagi mereka pengecualian dari dikenakan dari sebarang dosa ) sebab tu mereka boleh menipu orang, boleh merompak harta negara, boleh paksa puteri umno menyerahkan tubuh mereka untuk mendapat kedudukan, mereka halal untuk memfitnah. tapi orang akan berfikir sejak bila UMNO kenal tuhan ? tuhan yang mana diorang kenal ? sejak bila pulak UMNO tahu dan faham fasal dosa pahala, hukum halal dan haram ? bila renung dan kaji balik ., piiidah !!! bila dah nak kalah pilihnraya barulah umno nak tunjukkan alim dan beriman padahal selama ni bapak segala kedurjanaan. Dan Kedurjanaan yang paling hina sebelum dan selepas ini cuma ada satu nama... UMNO, di ulang sekali lagi.. Kedurjanaan yang paling hina sebelum dan selepas ini cuma ada satu nama... UMNO

    pembenci tegar UMNO

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....