DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 6 Disember 2011

SATU LAGI PEMIMPIN lembUMNO DAH MULA MEROYAN... KAH KAH KAH !!!

Selepas ketuanya umpama orang Buang Tebiat, kali ini Timbalan Perhubungan lembUMNO Selangor yang juga merupakan Menteri Pertanian Dan Industri Asas Tani merangkap Ahli Parlimen Tanjong Karang Datuk Seri Noh Omar mula meroyan lah pulak.

Beliau mendakwa bahawa lidah rasmi Kerajaan Negeri Selangor "SelangorKini" telah memburukdan memfitnah beliau untuk menjatuhkan nya dalam Pilihan Raya Umum ( PRU ) Ke-13 nanti.

Inilah akibat terlalu risau mengenangkan nasib yang akan terjadi menjelang PRU Ke-13 yang mana dalam khabar dari kawasan Parlimen Tanjong Karang adalah kawasan kelabu menghampiri hitam bagi lembUMNO dan sekutunya.

Manakan beliau tidak risau dengan prestasi Kementerian yang diwakilinya telah dikritik dari dalam dan luar parti lembUMNO walaupun telah cuba dinafikan oleh beliau dengan penafian yang boleh dipertikai penafian tersebut.

Parlimen Tanjong Karang mungkin akan jatuh kepada wakil Pakatan Rakyat ( PR ) dalam PRU Ke-13 jika sentimen Rakyat semasa kini diambil kira, khabar calon PR yang akan menentang beliau adalah Anak Tempatan dan disenanagi oleh penduduk di kawawsan itu.

Maka patut lah beliau Meroyan selepas Ketua nya semalam umpama Orang Buang Tebiat semasa perhimpunan ( Pekida ) di Shah Alam.



hemmmmm..... lembUMNO dengan penipuan dan fitnah umpama makanan harian...... betul-betul meloyakan... heeeeeee.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....