DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 12 Disember 2011

MAT SABU TAWAN MUAR..." TAIK lembUMNO " MULA NAIK SAWAN... KAH KAH KAH !!!

Kedatangan Mat Sabu ke Muar telah mendapat sambutan hangat dari penduduk tempatan  sama ada yang menyokong mahu pun yang menentang kehadiran Mat Sabu ke Negeri Johor, ini dapat dilihat dari bendera dan poster yang menghiasi sepanjang jalan ke tempat Mat Sabu berceramah.

Seperti biasa "Puak-Puak taik lembUMNO" yang merasa tergugat dengan kehadiran Mat Sabu telah cuba untuk menggagal ceramah tersebut dengan menggunakan NGO dan mat-mat rempet, tetapi dengan pengalaman dan kebijaksanaan Unit Amal. SAMM dan Unit AMK Johor perkara yang tak di ingini dapat di elak kan.

Tujuan "Puak-Puak Taik lembUMNO" ini hanya untuk provokasi supaya ceramah tersebut di hentikan oleh pihak polis apabila ada kekecohan tercetus, semua itu tidak terjadi dan selepas rundingan pihak tersebut telah dibenarkan menyerahkan sediri bantahan dengan dua orang wakil telah diberi ruang berucap menyatakan bantahan.

Syabas kepada penganjur dan petugas-petugas yang menjayakan ceramah pada malam tadi yang telah menunjukkan kematangan berpolitik kepada "Puak-Puak Taik lembUMNO", yang selama ini telah ditanamkan budaya politik kotor dalam diri "Penyokong-Penyokong Taik lembUMNO".


hemmmmm..... pemimpin taik lembUMNO takut berdebat yang berani hanya bersumpah kerana dalam bersumpah boleh berbohong.... betul-betul meloyakan heeeeee......

1 ulasan:

  1. Postingan yang sangat bagus, sungguh saya kagum...., postingan yang bermanfaat kawan....terima kasih

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....