DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 12 Disember 2011

"NFC " BUKAN HANYA SHAHRIZAT PERLU LETAK JAWATAN TETAPI PENCETUS "KPI" DAN PENYOKONG JUGA MESTI TURUT SERTA LETAK JAWATAN !!!

Suara-suara yang menyuruh Menteri Pembangunan Wanita Dan Keluarga Datuk Seri Sharizat Abdul Jalil melepaskan jawatan beliau semakin hari semakin banyak dari kalangan anggota Umno/Bn.

Ini semua setelah merasai bahawa kebencian Rakyat semakin bertambah dengan terbongkar nya Isu NFC, tapi yang menghairankan Pengasas " KPI " hanya berdiam diri dan tak menyuruh Menteri berkenaan meletak jawatan sehingga hari ini.

Mungkin kerana merasa bukan hanya seorang yang patut melepaskan jawatan tetapi sepatutnya ramai yang kena berbuat demikian maka Pengasas " KPI " terus berdiam diri sehigga kini atau pun mungkin selamanya.

Yang menghairankan lagi kenapa " KPI " tidak berfungsi sebagaimana ianya dicanang kepelusuk Negara atau memang perangai Menteri-Menteri Umno/Bn yang tiada istilah Ketelusan dalam soal Takbir Urus Negara.

Inilah Pemimpin-Pemimpin Taik lembUMNO yang membuat sesuatu bukan kerana kepentingan Rakyat tapi kepentingan Peribadi dan Puak-Puak Terpilih sahaja.

hemmmmm..... rakyat didahulukan pencapaian diutamakan daalah penipuan permulaan selepas menjadi PM.... betul-betul meloyakan heeeeee.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....