DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 11 Jun 2015

Wooiiii... AJK PUS Pusat Cepat Lah Buat Keputusan Putus Ke Tidak Dengan DAP Ni... Kah Kah Kah !



Betul-Betul LEMBAB lah beb... sudah empat hari Muktamar selesai masih lagi Tak Membuat Keputusan, sama ada Usul hasil Kerja Cerdik Ulama'-Ulama' PAS dari Dewan Ulama' PAS Pusat (DUPP) dan sudah pun di Luluskan Tanpa Bahas dalam Muktamar PAS tapi masih lagi Tergantung Tak Bertali... kah kah kah !.

Tak ke nama nya Menyusahkan Ahli PAS... bila ada Ahli yang Meletakkan Jawatan kerana dirasakan ianya bersangkutan dengan DAP, nanti keluar lah Kenyataan dari Mulut Longkang Pemimpin PAS supaya jangan Mendahului Keputusan Parti... tapi bila denganr pulak sampai sekarang masih tak  ada Keputusan... kah kah kah !.

Apa sal susah sangat ke nak buat Keputusan Putus dengan DAP... apa ada hal beb... Sembilan Alasan yang diberikan oleh DUPP semasa dibentangkan oleh Tuang Guru Haji Mokhtar Senik, dan Disokong dengan Sebulat suara dalam Muktamar Ulama' PAS sudah cukup Menggambarkan yang ia nya Usul yang Tepat... kah kah kah !.

Jika tidak tak kan Tuang Presideng PAS Tuang Guru Haji Hadi boleh Mengarahkan supaya Usul tersebut Diluluskan Tanpa Bahas dalam Muktamar PAS, tak kan itu pun tak faham faham... kalau sudah Naib Ketua Ulama' Sedunia menyuruh jangan Dibahaskan dan hanya Diluluskan mesti lah ada Asas yang kuat... kah kah kah !.

Sepatut nya keputusan Memutuskan Hubungan Dengan DAP sudah dilaksanakan... sampai bila Ahli PAS hendak menunggu keputusan tersebut... tak kan sampai Dosa Ahli PAS bertimbun-timbun menjadi Gunung atas sebab masih berhubung dengan DAP baru Keputusan Usul Muktamar hendak dilaksanakan... kah kah kah !.

Kalau rasa-rasa tak Mampu membuat Kerja selepas Menang, baik aje Letak Jawatan awal-awal dari menyusahkan Ahli PAS di kemudian hari. Sepatut nya bila baru-baru Menang Jawatan ia nya akan lebih Bersemangat dalam melaksanakan Tugas dan bukan nya Lembab. Tapi lu orang ni lain macam pulak lah beb... kah kah kah !.

Lain kali Ukurlah Baju Dibadan Sendiri... Jangan Kail Panjang Sejengkal Lautan Dalam Tuang Presiding Hendak Memancing... Buat Kerja Gunakan Akal Fikiran Bukan Nya Gunakan Kepala Lutut Dan Siku... Orang Hendak Berpolitik Mung Pun Hendak Berpolitik Tapi Orang Cerdik Mung Pulak Tolol... kah kah kah !.

Bila Ahli PAS Menegur kerana Kebodohan Berpolitik nanti dikatakan Tidak Wala'un kerana Pemimpin adalah seorang Ulama' Pewaria Nabi, maka dikeluarkan Nas-Nas Al-Quran dan Hadis-Hadis seperti Air yang Mengalir punyalah Hafal. Kesudahan nya sendiri yang menunjukan Ketololan dalam Berpolitik... Hakkkk Tuihhhhh !.


hemmmmm..... dok mengata orang lain cuba menyekat kebangkitan islam konon... last-last sendiri yang membuat gerakan islam mungkin diharamkan jika ada yang melaporkan kepada ros kerana ketololan berpolitik... kah kah kah

2 ulasan:

  1. Kalau putus sapa nak beri duit raya kat budak2 yang berenti kerja tu? Wala tak boleh bagi perut kenyang tambahlah lagi berwala dengan ulamun... ulamak macam penyamun. Wala atau Wang... kisah zaman dulu dah tunjukkan kisah lelaki beriman nekad menebang pokok yang disembah tumpas kepada syaitan gara2 habuan wang... inilah perumpamaan kepimpinan PAS sekarang bakal tumpas imannya kerana habuan dunia. AKU SEBAGAI AHLI PAS MALU DENGAN LONGGARNYA PRINSIP PERJUANGAN KAMU YANG TERHENTI BILA BERDEPAN HABUAN DUNIA.... kamu wala pada TGHA tapi kamu tidak wala kepada keputusan muktamar sedangkan inilah kuasa tertinggi di dalam PAS mengatasi semua kuasa yang ada di dlm PAS.

    BalasPadam
  2. Dulu bodoh dan tolol itu sinonim dengan UMNO.

    Tapi sejak dua menjak pemimpin PAS dah berpeluk dengan pemimpin UMNO, penyakit tu dah terkena kat PAS pulak.

    Goblok betul kah kah kah kah.

    Parti PAS kena tukar nama baru = Parti Pasentut

    Sekian, terima kasih.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....