DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 3 Jun 2015

(Video) Bukti Sahih, Ustad Ahmad Awang Penghalang Dari UG Terjadi, Mana Mahu Lari Beb... Kah Kah Kah !






Andai kata jika tidak Ustaz Ahmad Awang yang BERKERAS tidak mahu ber UG dengan Umno, jawap nya hari ni lu orang Ahli-Ahli PAS sudah SEKAPAL dengan Ahli Parti Penyamun dan Perompak Harta Rakyat tu beb. Maka adalah Ahli Parlimen PAS yang dah jadi Menteri agak nya masa ni... kah kah kah !.

Rupa nya Rancangan Unity Goverment (UG) dengan Umno memang ada rupanya beb, lah... gua ingatkan itu semua hanya baru diperingkat Cadangan dan belum lagi sampai ke Peringkat Perancangan, Tapi rupa-rupa nya sudah sampai ke Peringkat Perbincangan dengan Pemimpin Tertinggi Umno beb... kah kah kah !.

Bermakna Dakwaan Hasan Ali dan Nasharudin Mat Isa bukan lah sebagai FITNAH tetapi Kebenaran, patut lah Majlis Syura Ulama' (MSU) PAS tidak mahu Menyaman Nasharuddin Mat Isa. Walaupun MSU mengatakan yang ianya sebagai satu Fitnah Terancang semasa Musim Pemilihan PAS... kah kah kah !.

Ini lah yang dikatakan... Bangkai Gajah boleh ditutup tapi Bau Bangkai Tetap dapat Dihidu beb, sepandai-pandai tupai melompat akhirnya jatuh juga ke tanah... akhirnya Kebenaran dapat juga dibuktikan beb... jadi lu orang mana mahu lari dan Spin wahai Golongan  yang konon nya Ulama' Pewaris Nabi... kah kah kah !.





Fuhhhh... jika lu orang baca Kenyataan MSU dan Wala'un-Wala'un, semua mengatakan yang UG dengan Umno tu sebagai satu Fitnah. Maka dikeluarkan lah Nas-Nas dan Hadis-Hadis berkaitan dengan Fitnah beb, ialah kan ke dikatakan sebagai Golongan Ulama' Pewaris Nabi tak gitu beb... kah kah kah !.

Gua pun bila si Wala'un-Wala'un sudah mengeluarkan Nas-Nas dan Hadis-Hadis TERGAMAM jugak gua beb, ialah sebab gua bukan dalam Golongan Penyokong Ulama' seperti Wala'un-Wala'un. Jadi dalam bab Nas-Nas dan Hadis-Hadis ni gua memang Benak bin Jahil tak macam Wala'un-Wala'un tu... kah kah kah !.

Syukur Alhamdulillah Kehadrat Allah SWT... yang selama ini Tuduhan bahawa ada nya Pemimpin Tertinggi PAS yang Bersungguh-sungguh mahu ber UG dengan Umno adalah Kebenaran dan bukan nya Fitnah, Lega rasanya sikit... bukan nya apa... gua ni dah lah banyak Dosa jadi tak nak lah Tambah Dosa lagi... kah kah kah !.

Agak-Agak gua lah, Isu Hudud yang dibangkitkan sekarang ini bukan lah Seikhlas mana pun, tetapi hanya untuk Meraih Undi dari Perwakilan PAS. Nampak macam ianya satu Fitnah, tapi jika difikirkan balik sampai sekarang pun masih lagi Rang Undang-Undang (RUU) tidak lagi dibentangkan... kah kah kah !.




Bila ada yang Mempertikailkan Niat Umno Menyokong semasa Persidangan Dewan Undangan Negeri Kelantan, maka berkata lah Tuang Presideng bahawa Niat Manusia Hanya Allah SWT sahaja yang tahu. Tetapi bila dijemput Golongan Ulama ke Majlis Wacana atau Debat boleh pulak kata ada Niat tak baik... kah kah kah !.

Disini lah timbul perasaan Curiga dalam Hati bila Persoalan Hudud dibangkitkan, seolah-olah semacam dia orang Berpakat dengan Adun dari Umno berkaitan Hudud. Bila Adun dari Umno Menyokong bukan nya ada apa-apa pun beb, kerana dia orang tahu jika Menyokong pun bukan boleh dilaksanakan... kah kah kah !.

Kemudian datang pulak Ahli Parlimen DAP Membantah bagi meraih Sokongan Orang Bukan Islam... lagi Cantik dan ianya lagi nampak REAL beb... sedangkan DAP pun tahu bahawa RUU Persendirian tersebut tidak akan Diluluskan di Parlimen tapi sahaja mahu main Wayang Pacak Gila Babi... kah kah kah !.

Usahkan hendak diluluskan beb... untuk Dibentangkan pun entah bila Tahun baru dapat Dibentangkan... mungkin bila ada Pertandingan atau pun Pilihan Raya baru ia nya akan dibentangkan itu pun kena Tengok pulak Pihak mana yang boleh mendapat Untung nya. Kesudahan nya sampai Mampos si Wala'un tertipu... kah kah kah !.





Berbalik kepada Video diatas yang berupakan Ucapan Terakhir Ustad Ahmad sebagai Naib Presiden PAS, ia nya boleh lah di ibaratkan sebagai Tuduhan terhadap Pemimpin Tertinggi PAS. Namun yang Menghairankan kenapa MSU PAS tidak memanggil Ustaz Ahmad Awang memberi Penjelasan... kah kah kah !.

Buat Perwakilan yang Dihormati, Pendedahan ini boleh lah lu orang jadikan sebagai Panduan semasa lu orang hendak Memilih Calon-Calon bagi Mengisi Jawatan-Jawatan yang dipertandingkan dalam Pemilihan PAS. Apa yang Penting ialah jangan KORBANKAN PAS atas Kewala'lkan Membabi Buta ok... kah kah kah !.

Kepada si Wala'un pulak jangan lah lu orang Bodohkan Diri lu orang seperti Ahli dan Penyokong Umno membodohkan Diri dia orang beb, jika Ahli serta Penyokong Umno boleh Diperbodohkan oleh Pemimpin ada lah patut sebab nama nya pun Ahli serta Penyokong Umno. Tapi lu orang tu Penyokong Ulama' beb... kah kah kah !.

SELAMAT BERSIDANG BUAT PERWAKILAN PAS... Takbir


hemmmmm..... gua nak cari hasan ali dengan nasharuddin mat isa ni... lu orang wala'un ada nampak tak dia orang tu beb... kah kah kah !.

6 ulasan:

  1. tuan blogger..hang rela makan babi dari makan tiga jari bersama saudara seagama mu.. hakkktuii ler luuu

    BalasPadam
    Balasan
    1. ye ke... alamak gua ingat gua masih stim lagi lah beb... gua stim pil kuda beb.... kah kah kah

      Padam
    2. Babi, jika (itu pun hanyalah jika) dimakan hukumnya adalah haram dan berdosa HANYA kpd Allah, tetapi bersubahat dgn pemfitnah dan penzalim itu SELAIN dari berdosa kpd Allah juga berdosa kpd mangsa fitnah dan orang yg dizalimi itu, walaupun makan tiga jari dgn UMNO laknat itu.

      Padam
  2. stim pil kuda pon bangga pelik betul.huhuhu

    BalasPadam
  3. Muhammad ishak... Bukan bangga tu tp perli dgn tuan presideng pas yg dok gian dgn pil kuda kan sebab kata org pengedar pil kuda tp xboleh bukti...

    BalasPadam
  4. eerrkk.... walaun'-walaun.... kalau bodoh jangan tunjukan semua... simpan sikit beb.. kah kah kah

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....