DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 5 Jun 2015

Muktamar PAS : Senarai Penuh AJK PAS Pusat, Biar Yang Gambar Berbicara... Berkabung Beb... Kah Kah Kah !

Ehsan PAS Kawasan Gombak


9 ulasan:

  1. Barisan pemimpin syok sendiri.. Bukan pilihan hati rakyat yg ingin tumbangkan UMNO BN
    .. PRU akan datang mampus la ko orng

    BalasPadam
  2. PAS perintah jadi pemerintahan Taliban.. Ularmak tak boleh di bantah, sebab serban besor biar pun otak penuh taik lembu

    BalasPadam
    Balasan
    1. PRU14 panggil budak-budak pondok buat gerak kerja pilihanraya.

      Padam
  3. sebelum muktamar lagi pun ..perwakilan sudah membuat keputusan..bukan sebab chai...chai hanya panduan tak salah pangkah...

    BalasPadam
  4. Tak pelah biar budak budak pondok buat keje utk pru 14..sebab hari tu pru 13 budak budak hingus tak berapa pandai

    BalasPadam
  5. pru 14, nanti aku percaya ramailah geng2 ustaz akan jadi calon sebab mereka rasa PAS sudah hebat, geng profesional akan disisihkan dengan harapan dapat jadi YB.

    BalasPadam

  6. KEMENANGAN..

    Apakah makna/HAKIKAT/erti kpd KEMENANGAN yg hakiki?

    Adakah KEMENANGAN itu krn bilangan majoriti??




    KEMENANGAN adalah apb ssorg dpt mlihat-mnyaksikan sbnr7 sbnr7 sbnr7 dan sbnr7KBNARAN w.pon dia seorg DIRI...yess! seorg DIRI!!

    Dgn mlihat-mnyaksikan sbnr7KBNARAN-azali-HAKIKI kita dpt mnyaksikan sbnr7 & sbnr7HAKIKAT kbodohan-keTOLOLan yg sgt7MUDAH di"beli"..yess! di"beli"!!

    Sbnar7sbnr7sbnr7KBNARAN itu dpt mnyaksikan keDASAR-FITNAH..

    >>>dasar kpd FITNAH itu adalah RASUAH

    >>>dgn RASUAH yg brskala besar sibodoh-TOLOL sgt mudah diBELI

    >>>sibodoh-TOLOL adalah mrk yg TAK mmpu brfikir-KRITIS & mnggunakan AKAL slain hanya mmpu utk mngHAFAL...yess! mngHAFAL krn bebal!!!



    Sbnr7PenCINTA kpd sbnr7KBNARAN sentiasa MENANG..yess! MENANG!!

    Sbnr7PenCCINTA-KBNARAN itu "kesian"...

    Dia bnar7 kesian & SIMPATI kpd sibodoh-TOLOL yg sg2mudah diBELI ditipu dan dikeliru ddlm gelap-FITNAH yg pd hakikat sbnr7nya sgt2 mnjauh kan mrk drp hakikat sbnr7KBNARAN-HAQ..sbnr7CAHAYA drp ALLAH itu..

    Sbnr7CAHAYA-ALLAH..CAHAYA yg maha7TERANG itu LURUS-kudus dan CAHAYA yg maha7TERANG itu tidak sskali dpt dikalahkan oleh bilangan-MAJORITI puak2 pmFITNAH sibodoh-TOLOL yg terkurung diBELI ddlm-GELAP yg sgt7PEKAT!?


    Bro, Mat Indera..

    Smoga CAHAYA sbnr7KBNARAN itu smakin mmancar7TERANG ddlm HATI mu



    BalasPadam
    Balasan
    1. kALAU TOK GURU NIK AZIZ YG BIJAK MASIH HIDUP, TAK JADI PERKARA MACAM NI SEMUA. NASIB MALANG PR KERANA BERGABUNG DENGAN PAS YANG PRESIDENT NYA PESAKIT OTAK

      Padam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....