DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 8 Mei 2015

Woiiii... Pengerusi Tabung Haji, Kalau Hendak Melabur Sila Guna Wang Mak Bapak Pemimpin Umno !.


Kalau sudah namanya ISI PERUT UMNO yang Lahir Hasil Persetubuhan Haram Inggeris Penjajah ini lah jadi nya beb... dari Dulu Kini dan Selamanya tak Sudah-Sudah Mengkhianati Orang Melayu dan Orang Islam...bermula dari sebelum Merdeka semasa Menentang Penjajah dimana Orang lain yang turut Menentang Penjajah Ditangkap tetapi Pemimpin Umno Senang Lenang Mengoyang Telor Inggeris.

Semua Agensi yang ditubuhkan Konon nya untuk Kepentingan Orang Melayu dan Orang Islam sebenarnya bukan untuk Menyenangkan Orang Melayu dan Orang Islam, tetapi sebenarnya untuk Menyenangkan Pemimpin-Pemimpin Umno Menipu, atas sebab Orang Melayu yang dkatakan Islam adalah Majoritinya Bodoh Wa Bahlul kerana masih Percaya dengan Pemimpin Umno.

Berapa banyak sudah Agensi-Agensi yang Berkait dan Bersangkutan dengan Orang Melayu dan Orang Islam telah DIHANCURKAN dan DIMUSNAHKAN. Yang Menarik nya ialah Setiap Kehancuran dan Kemusnahan Agensi-Agensi tersebut semuanya Diurus Tadbir oleh Pemimpin Umno seperti Bank Bumiputra, Pernas Edar, Maju Ikan, Maju Ternak dan yang baru terlepas ialah Lembu NFC.

Selepas semuanya telah Dihancur serta Dimusnahkan oleh Pemimpin Umno... kini Lembaga Tabung Haji (LTH) yang Pernubuhan nya Bermatlamat Utama Menguruskan Simpanan Wang Orang Islam yang hendak Mengerjakan Rukun Islam Ke-5 pun cuba Digangu Gugat dengan Konon nya bagi PELABURAN. Yang mana Pelaburan tersebut mungkin akan jadi Peleburan yang entah kemana.

Sama ada sesuatu Pelaburan tersebut boleh membawa kepada Keuntungan atau pun Kerugian itu semua tidak menjadi hal bagi Pemimpin Umno, kerana Wang yang dilaburkan bukan nya dari Harta Pusaka Mak Bapak Pemimpin Umno yang punya. Ditambah lagi dengan keadaan Orang Melayu dan Orang Islam mudah Mempercayai setiap tutur kata Pemimpin.

Oleh itu Orang Melayu yang dikatakan Orang Islam oleh Pemimpin Umno kena SEDAR dan INSAF, sampai bila mahu DITIPU dan DIKHIANATI oleh Pemimpin Umno hanya kerana Berslogankan HIDUP MELAYU dan HIDUP ISLAM. Dimana Slogan Hidup Islam tersebut pun hanya digunakan apabila terasa Nyawa Umno seperti Nyawa Firaun mahu Tenggelam di Lautan Merah... kah kah kah !.


hemmmmm..... apa lu orang ingat senang ke untuk pengerusi tabung haji diberhentikan begitu saja... jawap nya payah banyak lah beb... selagi rosmah mansor ada selagi itu lah azeez rahim selamat... kah kah kah !.

2 ulasan:

  1. Sial punya babi. Pokok ubi aku pun ko bedal jugak rupanya ye

    BalasPadam
  2. Kebelakangan ini saya perhati kan bahawa TH telah lari jauh dari dasar pembentukan nya.Melabur di sana sini yang tidak memberi faedah kepada pencarum. Bukankah telah di garis kan bahawa TH sekiranya membuat pelaboran dan untung patut memberi subsidi kepada mereka yang kurang tabungan dan berusia lanjut untuk menunai kan fardu yang ke lima itu.
    Kalau lah setiap pelaboran menekmati keuntungan mengapa TH perlu menjual "KEBUN" nya di Sumatera kepada Genting Plantation dengan harga RM800.000.00 juta sahaja.
    Yang terbaru, membeli tanah dengan harga 70 kali ganda dari harga pasaran. "HANTU & SYAITAN" pun sudah pasti tidak akan melakukan urusan yang di anggap "GILA" itu

    Ingat bahawa keseluruhan pencarum ada lah yang beragama ISLAM. Saya malas nak sebut Melayu kerana kebanyakan Melayu ada lah berdarah biru dan sudah pasti tidak akan terasa, kalau terasa sudah pasti si MAMAK yang berkelulusan S.P.M sahaja yang di lantik sebagai CEO dan UMNO juga susah untuk mendapat kan undi orang orang Melayu.
    Selayak nya orang orang Melayu yang masih di dalam zon selesa di bawah naungan UMNO berhijrah ke bawah naungan ARAS ALLAH. Itu pun kalau masih ingat kan hari "PEMBALASAN".

    Saya fikir selagi Rosmah Mansur masih menghulurkan tangan nya dan si MAMAK ini pula sanggup mencium nya sudah pasti dia tidak akan di campak keluar dari kerusi CEO nya.

    Masih kah kamu ingat siapa pelakon INDIA yang membalut keseluruhan tubuh termasuk ANU-nya di PRK P.D
    dulu gara gara konon nya di belasah puak pelampau dalam PAS. Kini dia membalas dendam dengan "MEMBELASAH" wang caruman orang ISLAM diTH.

    UMNO, dulu, kini dan selamanya adalah penjelmaan DAJJAL.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....