DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 10 Mei 2015

(Video) Sah... Lu Orang Boleh Lihat Sendiri Betapa Penipunya Pengerusi Tabung Haji... Kah Kah Kah !





Ala haiiiii... Pengerusi Tabung Haji DS Azeez Rahim Merangkap Presiden Kelab PEMBODEK Datin Seri Rosmah Mansor, rupa-rupanya tak sampai 2 bulan Ahli Parlimen Pandan iaitu YB Rafizi Ramli membangkit Persoalan Berkaitan Penyalahan Gunaan Wang Rakyat bermula dari Wang Pencen, Wang Kumpulan Wang Simpanan Pekerja (KWSP) dan Wang Penyimpan-Penyimpan didalam Tabung Haji (TH) lu sudah KANTOI ya Azeez Rahim @Penipu... kah kah kah !.

Perggghhhh.... bila Rafizi sebut perkataan TH terus aje Pengerusi TH Melompat-Lompat Macam Kera Kena Belacan beb, konon nya Jangan Buat Fitnah lah itu lah ini lah... tut tut hari ini ianya Betul-Betul Terjadi bila Wang Penyimpan-Penyimpan TH digunakan untuk Membeli Tanah dari Syarikat Kerajaan bernama 1Malaysia Development Berhad atau 1MDB.Yang Lawak Gila Babi nya ialah Ahli Lembaga TH turut menjadi Ahli Lembaga 1MDB... kah kah kah !.




Oiiii Azeez Rahim !!!... yang mempunyai Muka Tak Malu Tampal Kulit Babi 14 Inci, sudah-sudah lah membuat Wayang Pacak konon-konon nya lu tu betul... Rakyat yang mempunyai Akal Fikiran Kenal siapa lu tu Azeez Rahim oiii. Rakayat Majoriti nya bukan lah Bodoh dan boleh lu Perbodohkan seperti Kebanyakan Penyokong Umno, jika dikalangan Penyokong Umno pun ada yang lu tak dapat Perbodohkan ini kan pulak Rakyat Majoriti yang Cerdik... kah kah kah !.

Itu pasal gua Sarankan lu supaya jangan hanya Mencium Tangan DS Rosmah Mansor tetapi lu Minum sekali Air Basuh Tangan DS Rosmah Mansor tu, mungkin dengan itu lu akan Menjadi Lebih Cerdik seperti mana Cerdik nya DS Rosmah Mansor. Andai kata dengan Meminum Air Basuh Tangan DS Rosmah Mansor pun lu masih lagi Tak Cerdik, ada satu lagi cara iaitu lu Minum Air Basuh Kaki DS Rosmah Mansor. Terpulang lah pada lu sama ada Sanggup atau Tidak... kah kah kah !.


hemmmmm..... gua tengok-tengok dan gua amati dengan akal fkiran yang waras bukan dengan otak lembu nfc, andai kata si azeez rahim ni jika masuk pertandingan maharaja lawak mega 110 peratus beliau menang... kah kah kah !.

4 ulasan:

  1. Alamat baru DCM: www.duniacacamarba2.blogspot.com. Harap dapat dikemas kini di blog tuan. Terima kasih.

    BalasPadam
  2. MMG PERANGAI JENIS MAMAK
    LIDAH BERCABANG
    LU BOLEH TIPU DLM DEWAN MAMAK
    LU BOLEH TIPU PENCARUM DLM TABUNG HAJI
    AKU SUMPAH KAU2 ORG JADI BABI DAN KERA NNTI

    BalasPadam
  3. Kebanyakan Mamak yang berada di Malaysia ni memang penipu. Ada seorang tu hanya lulus darjah 6, tapi bila join UMNO selain dari mendapat gelaran Dato' tiba tiba di Pejabat nya ada tergantung 2 scroll ijazah. Kalau saya nyata kan nama nya pasri ramai yang tau. Sungguh menghairan kan.

    Jangan salah faham kerana dalam ramai ramai tu ada yang berhati mulia. Contoh nya semasa saya mendiami kuarters kerjaan. Berhampiran dengan nya ada sebuah kedai runcit yang di miliki oleh se seorang yang kami panggil Pak Ibrahim. Kini sudah arwah.(Moga moga ALLAH mencucuri rahmat keatas roh nya). Selain dari rajin memberi gula gula kepada anak anak saya, setiap hari raya dia akan memberi saya satu peti minuman ringgan. Bila di pergi kehospital untuk mendapatkan rawatan, dia kerap menghulur not RM5.00 kepada isteri saya yang kebetulan bekerja di hospital tersebut secara sembunyi sembunyi.Jadi yang silap dalam perkara ini adalah mereka yang melantik. Kini sudah terbukti bahawa si MAMAK ini berperanggai lebih Setan dari Syaitan elok lah di tari balik jawatan nya itu.

    BalasPadam
  4. Buat malu persatuan mamak-mamak 1Malaysia jer dan gua tak rasa ia hanya melibatkan RM188 juta jer kerana itu ajer didedahkan sedangkan angka sebenar wang pencarum TH lebih dari RM 1 bilion digunakan. Itu baru harga tanah, bagaimana dengan pembangunan Bandar Malaysia. Mamak putar alam sudah terjerat dengan kata-katanya sendiri, memang celaka bila dia ingat duit itu mak bapak dia ker.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....