DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 10 Mei 2015

Yesssssss ! Tahniah... Pengerusi Tabung Haji Tidak Akan Letak Jawatan.


Ini baru dikatakan betul Perjuangan Hingga Ketitisan Darah Yang Terakhir beb... bukan nya seperti Menteri Kesejasteraan Bandar, Perumahan dan Kerajaan Tempatan yang juga Ahli Parlimen Kota Belud Datuk Rahmana Dahlan, sampaikan untuk berjumpa Orang Cina yang namanya Lim Guan Eng pun Kecut Telor. Tetapi tidak kepada Pengerusi Tabung Haji (TH) yang juga Ahli Parlimen Baling merangkap Presiden Kelab Pembodek Datin Seri Rosmah Mansor... kah kah kah !.

Betul apa kata Azeez Rahim @Kaki Penipu tu beb... Apa Hal pulak beliau nak Letak Jawatan, beliau menjadi Pengerusi TH tu pun bukan nya lu orang yang Lantik beliau tetapi Perdana Menteri merangkap Presiden Umno iaitu Datuk Seri Haji Najib Wassatiyah Ya ha Na... Ya Ha Na Melantik beliau atas RESTU Datin Seri Rosmah Mansor. Jadi apa perlunya beliau Letak Jawatan sebagai Pengerusi TH ditambah lagi Prestasi beliau cukup membanggakan... kah kah kah !.

Apa lu orang sebagai Pengkritik Datuk Azeez Rahim @Kaki Penipu ni boleh buat, jika beliau BERKERAS Tidak Mahu Letak Jawatan... alasan yang beliau bagi pun boleh dikira Munasabah iaitu "Kalau Saya Rugikan Duit Tabung Haji, Bolehlah Suruh Saya Letak Jawatan". Ditambah lagi beliau telah Membuktikan Krebiliti beliau dengan TH menambah Dividen Tahunan kepada Pencarum setiap Tahun dari hanya 5.5 Peratus kepada 8.25 Peratus... kah kah kah !.

Ditambah lagi kebanyakan Pemimpin-Pemimpin Umno mempunyai Muka Tak Malu Tampal Kulit Babi 14 Inci, oleh itu mana mungkin Azeez Rahim ni akan Letak Jawatan sebagai Pengerusi TH. Jika beliau Meletak Jawatan bermakna itu bukan sahaja Menjatauhkan Maruah beliau tetapi tidak secara langsung turut Menjatuhkan Maruah Perdana Menteri dan Maruah Presiden Umno selaku Pihak yang Melantik beliau sebagai Pengerusi TH... kah kah kah !.

Dikatakan juga jika Azeez Rahim Meletak Jawatan ianya Umpama memberi ISYARAT supaya Pihak yang Melantik beliau pun turut sama Meletak Jawatan kerana Meletakan Malaun ditempat yang Salah. Oleh itu Mengharapkan Azeez Rahim Meletakan Jawatan seperti juga lah Mengharapkan Umno Menyokong Hudud, terlalu banyak TIPU dan MUSLIHAT akan digunakan bagi menampakkan Konon nya Umno Menyokong Hudud dari Dulu Kini dan Selama nya... kah kah kah !.

Buat Azeez Rahim dan yang Sewaktu dengannya, gua Sokong lu supaya jangan Letak Jawatan sebagai Pengerusi TH, dan gua Sarankan lu pegang itu Jawatan Pengerusi TH sampai Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU14). Supaya Rakyat terutamanya Orang Melayu dan Orang Islam yang Banggang Bin Bahlul dapat melihat Gelagat dan Perangai Pemimpin Umno yang sememangnya Haramjadah sejak dari Dulu Kini dan Selamanya... Hidup Azeez... Hidup Najib... Hidup Rosmah... kah kah kah !. sumber MI


hemmmmm..... apakah umno akan sekali lagi ada perpecahan... jika ada alhamdulillah... dan diharap perpecahan kali ini akan membawa kepada umno terkubur terus dari persada politik malaysia... kah kah kah !.

1 ulasan:

  1. Spesis mamak musang berbulu ayam.. si kitul yg menjahanamkan kesultanan melayu melaka kembali beraksi di era moden.. berhati hatilah dgn spesis ini..jumpa ular dgn mamak..pukul mamak dulu.. kerana mamak belit lagi kuat..

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....