DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 31 Mei 2015

Pilih Antara Pemimpin Yang Disukai Oleh DAP Atau Pemimpin Yang Disukai Oleh Umno


Perwakilan PAS berhak menentukan siapakah yang DISUKAI dan dirasakan SESUAI sebagai Presiden PAS bagi Penggal 2015/2017 dan untuk mengahadapi Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU14) yang akan datang, dan yang difikirkan boleh Memimpin Ahli bagi Menumbangkan Kerajaan Umno/Bn.

Jika Perwakilan PAS merasakan Calon Pilihan DAP Tidak bersesuaian atas sebab DAP adalah Parti yang Menolak Hukum HUDUD yang diperjuangkan oleh PAS, maka sudah pasti dan sah Calon Pilihan DAP tersebut iaitu Ustad Ahwang Tidak dipilih sebagai Presiden PAS pada Pemilihan kali ini.

Andai kata Calon yang Disukai oleh Pemimpin Umno dan Sebahagian Besar Ahli Umno dirasakan amat sesuai bagi menjadi Presiden PAS Penggal 2015/2017 dalam MISI Mengekalkan Kerajaan Umno/Bn, maka sudah semesti nya Datuk Seri Tuang Guru Haji Hadi Dikekalkan sebagai Presiden PAS.

Untuk itu Para Perwakilan diberi Ruang Seluas-luasnya untuk Berfikir dalam Memilih siapakah yang lebih Layak untuk menjadi Presiden PAS, apa yang perlu di ingati oleh Perwaklilan ialah "Pemimpin yang Bodoh Berpolitik Adalah Hasil Tangan Pemilih yang Bodoh Memilih"... kah kah kah !.

Jika mengikut kata Presiden PAS TGHH dalam Kempem beliau bagi mengekalkan Jawatan Presiden PAS ialah Tidak Timbul Soal Pertembungan Antara Golongan Ulama' Dengan Yang Bukan Ulama', Kerana Kedua-dua Belah Pihak Ada Ulama' cuma satu Calon adalah Pilihann DAP... kah kah kah !.

Sebiji cara Berpolitik Pemimpin Umno yang cuba Mengaitkan Parti DAP bagi Tujuan Menakut-nakutkan Pengundi Melayu dalam setiap kali Pilihan Raya, dan ini jugalah yang dilakukan oleh Presiden PAS bagi Misi Mengekalkan Jawatan Preseden PAS dan seterus memberi NYAWA kepada Umno/Bn... kah kah kah !.

Apa lah lu ni Tuang Presideng... Sudah BANKRAP sangat ke Modal Politik, sampai boleh Mengguna Pakai IDEA Pemimpin Umno yang HAPPAK tu Tuang Presideng. Apa ke sudah TERDESAK sangat untuk Mengekalkan Jawatan sampai cuba menggunakan Idea POLITIK KOTOR Pemimpin Umno... kah kah kah !.

Sudah lah Tuang Peresiden jika sudah Bankrap Idea Politik baik aje Diam, lagi banyak bercakap lagi banyak menampakkan yang Tuang Presiden sudah Kekeringan Madal Politik. Baik aje Tuang Presideng ikut seperti salah Calon Ketua Pemuda PAS yang lebih suka Mendiamkan Diri... kah kah kah !.


hemmmmm..... alahai tuang presideng... ada baik nya tuang presideng berfikir bagaimana nak menjawap dalam mahkamah bila nanti disoal oleh peguam dalam saman fitnah pil kuda... er... er... kah kah kah !.

6 ulasan:

  1. Pilihan mnyamar dengan pilihan dalaman Malaysia. Pilihan antara penyokong hudud dan penyokong telunjuk.

    BalasPadam
  2. Mula2 jual pilkuda
    GLAMOR diUTUSEX & TV3
    Khianat WATIKAH kat D'sara
    BN menang dia pon 'redha'

    PONTENG belit U-turn sakan
    FITNAH lg broka & BARUA
    Slalu gi LONDON mcm jutawan
    Rakyat tersiksa papa kedana

    Hudud hudud apa jadahnya
    Hudud cilaka "dipinda2"?
    Hancur rabak PAKATAN jd nya
    Umno gumbira tidak terkata

    Dap dap dap dia meroyan
    Sprt umno yg takde modal
    Hanya yg TOLOL & buta sakan
    Mnjd mangkok TAK mnggunakan akal

    Tinggal yg BODOH ddlm umno
    Hanya yg TOLOL ddlm PAS
    FITNAH umno LIWAT & porno
    BARUA pilkuda inspirasi PAS

    SUMPAH Tantuya berkapal SELAM
    FITNAH pilkuda barua berSORBAN
    Kedua2nya sakan nak hudud Islam
    KONON nya DAP jd halangan!?

    UlarrrMak-FITNAH as-SUK wal RASUAH
    UlarrrrMak PONTENG belit & PUTAR
    Krn ularrrrMak PAKATAN musnah
    Setan dikenali trsenyum lebar



    BalasPadam
  3. Kita perlu pilih peminpin yang disukai oleh semua golongan,takkan nak pilih peminpin yang dosokong oleh sekumpulan orang rang je,.tak baik nak kata ,pilih peminpin yang dihormai oleh kawan dan lawan,semoga Ustaz Ahmah Awang menang pemilhan kali ini ,insyallah.

    BalasPadam
  4. Tuan Guru Haji Hadi atau Ust. Ahmad Awang yang akan menang Presiden PAS, semuanya tiada mempunyai nilai kepada perjuangan parti.
    Jika Abe Mat Sabu yang menang atau Ust. Tuan Man yang menang, kedua-dua membawa binasa kepada perjuangan PAS.
    Jika AJK PAS dipilih dari pro-ulamak atau yang pro-PR terpilih, kedua-dua pihak adalah pengkhianat kepada perjuangan PAS.
    Tiada untung sedikit pun kepada Pemuda PAS, jika yang menang ketua pemuda Suhaizan atau yang menang adalah Nik Abduh.
    Jika ingin memenangi jawatan parti atau ingin menjadi pemimpin parti, janganlah jadikan akar umbi dan penyokong parti separti batu kayu.
    Dulu akar umbi dan penyokong parti yang berkorban apa sahaja untuk parti sanggup menelan, apabila ada pimpinan bertukar parti atau berpaling tadah. Hanya kutukan dan sumpahan yang keluar dari mulut mereka.
    Hari ini bila pimpinan parti berlumba-lumba dan berpakat membina puak menebuk lubang untuk mentergelamkan parti. Jangan ingat penyokong dan akar umbi menjadi kaku seperti batu dan diam seperti kayu.
    Akar umbi melantik dan memberi baiah kepada kamu sebagai pimpinan parti dengan satu tujuan dan satu matlamat, untuk dijadikan idola dan contoh tauladan kepada orang bawahan.
    adakah pimpinan seperti ini yang akan membawa kita berjumpa Allah selepas mati?
    Jika boleh menolak kerana rosaknya hubungan mereka dgn Allah.
    Adakah pimpinan kita menjadi pemimpin untuk keredhaan Allah?.

    BalasPadam
  5. Pilihlah pemimpin yg benar2 layak untuk memimpin..bukan yg lemah pendirian...pilih yg berintergriti dan berwawasan......bukan memecahbelah kan ikatan tp mampu menyatukan jemaah serta berkemampuan untuk merialisasikan harapan serta tujuan sebenar perjuangan pas untuk memerangi kerajaan yg zalim dan mampu membawa islam ke mercu kejayaan...

    BalasPadam
  6. Rupa2nya pro-dap dlm pas masih belum ambil iktibar mengenai nasib bangsa ROHINGYA!!

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....