DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 15 Mei 2015

Kejadian Culik Terbaru Di Sabah : Datuk Seri Zahid Hamidi Lu Sedang Buat Apa Beb ?


Oiii ... Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi , apa dah jadi dengan Keselamatan di Peraiaran di Negeri Sabah ni, kenapa macam senang sangat Saudara Pengganas Sulu Menceroboh Masuk ke Perairan Negeri Sabah. Apa yang lu buat Zahid Hamidi, tak kan lu hanya sibuk Menjaga Hal Ehwal Ahli Politik dari Pembangkang khas nya Ahli Politik Pakatan Rakyat (PR) aje.

Sampaikan lu Terlupa menjaga Keselamatan Perairan Negeri Sabah tu, tak elok macam tu Zahid Hamidi, tak kan lah Negeri Sabah yang menjadi DEPOSIT bagi Umno/Bn lu biarkan sebegitu rupa. Nanti kalau sudah Rakyat Sabah Marah kat lu kan ke Payah Banyak Zahid, lu tahu aje lah kan dimana Kekuatan Umno/Bn hanya bergantung kepada Negeri Sabah.

Jika kuat Umno/Bn di Negeri Sabah maka Bernyawa lah Umno/Bn di Semenanjung, jika RUYUP Umno/Bn di Negeri Sabah maka jawapnya KOJOL lah Umno/Bn di Semenanjung. Tak kan itu pun gua nak ajar lu, ini tidak yang lu sibuk kan ialah menjaga Hal Ehwal Ahli Politik Pembangkang khas nya dari PR, sampai lu Abaikan Keselamatan Perairan Negeri Sabah tu.

Begini lah Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi, kalau lu rasa Tak Mampu untuk menjalakan Tugas sebagai Menteri Keselamatan Dalam Negeri (KDN) baik aje le Letak Jawatan,. Banyak lagi orang lain yang Mampu menjalankan Tugas sebagai Menteri KDN lu tahu tak Zahid, belajar-belajar lah punyai rasa Malu pada Diri bila GAGAL Menjalankan Tugas BERKALI-KALI.

Yang Rakyat Negeri Sabah pun satu hal gak, masa Perdana Menteri Paling JUJUR dalam Dunia datang Melawat Negeri Sabah kenapa lu orang tak minta Keselamatan Perairan lu orang di Jamin Selamat dari Pencerobohan. Tetapi yang lu orang sibuk kan ialah Mengangkat Sepanduk 1M4U dan I Love PM demi sedikit Imbuhan, sekarang siapa yang susah !. sumber MK


hemmmmm..... nanti bila sampai pru14 lu orang rakyat sabah undi lah lagi umno/bn ya... kah kah kah !.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....