DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 10 Mei 2015

Isu Tabung Haji : Adakah Ulama' Upahan Umno Ini Masih Hidup Atau Tidak ?


Jangan Bersangka Buruk beb bila gua AJUKAN pertanyaan diatas kat lu orang... bukan apa saja gua nak tahu sama ada Ulama'-Ulama' UPAHAN Umno diatas masih Hidup atau Sudah Jalan, kebiasaan nya apabila ada Permasalahan yang berkaitan dengan Umno dan Umat Islam maka Ulama' diatas lah diantara Ulama' yang akan memberi Ulusan sama ada di TV3/4 atau pun di Utusan Meloya.

Tetapi setelah hampir 3 hari ISU berkaitan Tabung Haji (TH) TERBONGKAR namun tiada gua dengar apa-apa pun Kenyataan dari Mulut Longkang Ulama' Upahan Umno diatas, PELIK BIN AJAIB juga beb kerana Isu TH adalah Isu yang membabitkan Orang Islam atau pun Orang Melayu seperti kata Pemimpin-Pemimpin Umno bahawa Melayu itu Islam dan Islam itu Melayu.

Andai kata Ulama'-Ulama' Upahan Umno diatas masih Hidup cuba gak lu orang RISIK-RISIK, kat Planet mana Ulama'-Ulama' Upahan Umno tu sekarang ni tengah Berdakwah, sebab apa jika masih berada dan Berdakwah di Planet Bumi tak mungkin Ulama'-Ulama' Pewaris Nabi tersebut akan MEMBISU SERIBU BAHASA bila mendengar TH DIPERKOSA dengan RAKUS... kah kah kah !.

Atau dia orang sekarang ni sedang berada di Kawasan Parlimen Rompin dan kebetulan pulak dia orang berada dikawasan yang tiada Liputan Talifon dan Internet, akibat dari Parlimen Rompin tu Terlampau MAJU dibawah Ahli Parlimen Umno/Bn sebelum ini. Mungkin juga dia orang sedang Menerangkan Kebaikan GST kepada Orang Asli akibat dari Keputusan PRK Rompin baru-baru ini... kah kah kah !.

Tetapi yang Pelik Bin Ajaib nya lagi ialah usahkan Ulama'-Ulama' Upahan diatas saja yang Hilang tetapi Ulama' yang MENGUPAH pun turut sama GHAIB entah kemana beb, itu yang namanya Menteri di Jabatan Perdana Menteri (JPM) Datuk Seri Jamil Khir. Tak kan Jamil Khir pun sekarang ni tak ada di Planet Bumi, Planet mana pulak lu Berdakwah Jamil oiiii... kah kah kah !.

Bila ada yang Mengkritik Ulama' akan dikatakan lah sebagai Tidak Menghormati Ulama' sebagai Perwaris Nabi, memang betul Ulama' adalah Perwaris Nabi tetapi jangan pulak lu orang lupa bahawa Ulama' Su' (Ulama' Jahat) juga adalah dipanggil Ulama' beb. Jika sudah menjadi Kewajipan kepada gua dan lu orang Menyayangi Ulama' Pewaris Nabi, apa pulak Tindakan kepada Ulama'-Ulama' Su' ?.


hemmmmm..... ini lah akibat dari orang melayu dan orang islam memilih umno sebagai pemerintah... sedangkan sejarah telah membagi tahu bahawa umno sejak dari sebelum merdeka lagi sudah mengkhianati orang melayu dan orang islam... kah kah kah !.

3 ulasan:

  1. jangan marahkan mereka.sekarang mereka masih membuka kitab mencari fatwa bagaimana hukum jualbeli mengygunakan duit mak bapak mereka.tetapi masih tak jumpa.ada yang sedang lena teridur sebab terlalu letih ,begitu juga dengan ulamak UG pas,mereka juda sedang mencari kitab hukum jualabeli.tertapi masih tak jumpa kitab daaaa.

    BalasPadam
  2. Dial orange tu ulamak ka? Tak la?
    Dial orange tu guna agama untuk cari makan

    BalasPadam
  3. Ulama umno lebih suka jaga poket sendiri..

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....