DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 15 Mei 2015

Demo Desak Pengerusi Lembaga TH Letak Jawatan, Dewan Ulama' PAS Pusat Buat Kerja Bodoh


Orang nak Berpolitik awak pun nak Berpolitik, orang Berpolitik dengan Akal Fikiran tapi awak Berpolitik dengan Kepala Lutut, Apa Barang yang Dewan Ulama' PAS (DUP) hendak Membuat Demonstrasi Besar-Besaran bagi Mendesak Pengerusi Lembaga Tabung Haji Datuk Seri Azeez Rahim @Kaki Penipu Meletak Jawatan. Sedangkan Presiden PAS Menyokong Perdana Menteri terus Berkhimat.

Mungkin Penyokong-Penyokong DUP akan berkata bahawa Presiden PAS hanya mahukan Perdana Menteri Meneruskan Kerja-Kerja sehingga habis Penggal Parlimen dan sampai ke Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU14) serta Memperbaiki apa yang Silap. Nak Memperbaiki Apa Bendanya beb, atau nak menjadikan seperti TIKUS Memperbaiki Labu... kah kah kah !.

Lu orang tahu tak berapa lama lagi Parlimen akan DIBUBARKAN, ada 3 Tahun lagi Parlimen akan Dibubarkan, berapa banyak KEROSAKAN boleh dilakukan oleh Pemimpin-Pemimpin Umno dalam Jangka Masa tersebut. Tak usah Cerita pasal benda lain, lu ambil Contoh Belanjawan sudah, dalam masa tersebut berapa kali Belanjawan akan dibentangkan.

Yang pasti ada 3 Kali lagi Belanjawan akan Dibentangkan oleh Perdana Menteri Paling Jujur Dalam Dunia, agak-agak lu orang dalam masa 3 Kali Belanjawan tersebut berapa banyak Peruntukan bagi PERMATA NEGARA yang Isteri kepada Perdana Menteri Paling Jujur Dalam Dunia iaitu Datin Rosmah Mansor sebagai Penaung nya... cuba lu orang jawap... kah kah kah !.

Mungkin NIAT Presiden PAS tersebut adalah JUJUR dan tidak ada Niat TERSEMBUNYI disebalik Kenyataan tersebut, namun didalam Politik KEJUJURAN mesti dinampakkan melalui REALITI dan bukan nya sesuatu yang boleh dijadikan PERSEPSI oleh Musuh-Musuh Politik. Disini lah apa yang gua katakan Kebodohan DUP bila mahu Mendesak Pengerusi Lembaga Meletak Jawatan.

Mendesak Pengerusi Lembaga TH Meletak Jawatan sama lah seperti Mendesak Perdana Menteri Paling Jujur di Dunia Haji Najib Wassatiyah Meletak Jawatan, kerana Keberadaan Azeez Rahim @Kaki Penipu di situ adalah dengan Lantik Perdana Menteri bukan nya atas Latikkan Presiden PAS atau pun Lantikkan DUP. Ditambah lagi Azeez @ Kaki Penipu adalah Pengerusi Kelab Pembodek Rosmah.

Mana mungkin Azeez Rahim @Kaki Penipu tu akan Meletak Jawatan sebagai Pengerusi TH selagi Perdana Menteri masih lagi Mendapat Sokongan didalam Umno dan juga diluar Umno, lebih-lebih lagi Sokongan terhadap beliau dari luar Umno datangnya dari Presiden PAS Merangkap Timbalan Pengerusi Ulama' Sedunia. Hanya jika Azeez Rahim GILA saja akan mahu Mengikut Desakan DUP tersebut... kah kah kah !.

Begini lah DUP... Jikalau sudah GIAN sangat nak buat Demonstrasi dan untuk Mendapatkan Nama bagi MSU, apa kata DUP buat Demonstrasi Besar-Besaran Mendesak Perdana Menteri BERUNDUR, jika Berjaya Demonstrasi tersebut bukan hanya setakat Pengerusi TH yang akan Berundur tetapi Mungkin semua yang sewaktu dengan nya akan Berundur... kah kah kah !.

Gua nak bertanyakan Soalan kat lu orang sikit ni beb, siapa yang Melantik Ahli-Ahli yang ada didalam DUP tu ya... entah datang dari mana tiba-tiba timbul sebagai Ahli DUP. DUP adalah satu badan yang dikatakan TERTINGGI juga didalam PAS, seperti yang diketahui PAS adalah Gerakan Islam Merangkap Parti Politik, seharusnya yang menjadi Ahli DUP biarlah Cerdik Politik beb... kah kah kah !.

Bijak Agama bukan bererti semua nya boleh jadi Bijak jika tidak mahu Berlajar, jangan kerana mendapat Status Ulama' lu orang orang BERLAGAK NAK MAMPOS dan menjadi BODOH SOMBONG seperti Ahli Parlimen PAS Kawasan Pasir Mas. Menjadi Ahli Parlimen hanya kerana Pengaruh Ayah dan bukan nya atas Kebijaksanaa Berpolitik tetapi Berlagaknya seperti Ibrahim Ali... kah kah kah !.

Memang betul Ulama' adalah Pewaris Nabi, tetapi Nabi Muhammad SAW pun ada Bersabda berkaitan ULAMA" SUK iaitu ULAMA' JAHAT, ada sesiapa Penyokong Tegar DUP boleh nafikan berkaitan Ulama' Suk yang dikatakan oleh Nabi Muhammad SAW tersebut. Mana lah tahu kan gua sudah tersalah dengar ke atau tersalah baca KITAB... kah kah kah !.

Daripada PENGAMATAN gua berkaitan Ulama' Suk ini ialah ia nya banyak BERKELIARAN didalam Parti Umno Haramjadah, itu yang gua nampak dan gua tak nampak lagi sama ada didalam PAS ianya ada Berkeliaran atau tidak. Kerana didalam Umno ianya banyak Berkeliaran atas sebab FULUS dan minta-minta didalam PAS jangan lah ada ya beb... kah kah kah !. sumber MK


hemmmmm..... gua cuba gak tahan tak nak menulis benda yang tak elok kepada ahli politik pas... tetapi lama-lama gua tak bolih tahan tengok dia orang buat bodoh berlagak pandai beb... kah kah kah !.

3 ulasan:

  1. Hahahaaaaa.......ulama dalam pas makin tersasar dengan arus politik semasa.....tuan president lagi lah tersasar jauh..

    BalasPadam
  2. Bro, Mat Indera..

    Izinkan "MATA" hati kita trbuka dgn luas seluas2nya..

    Izinkan FAKTA menolak fitnah & AUTA..

    Izinkan "HATI" kita bertanya..

    KENAPA?

    MENGAPA??

    Kenapa & mengapa ada BELIT putar U-Turn AUTA khianat serta FITNAH yg merapu2 itu???

    BERAPA?

    BERAPA kah harganya??

    Brp kah "HARGA"nya onar-makar-FITNAH khianat yg tlh diumpan kpd UlarrrMak as-SUK itu???

    Klu dulu mrk bermati2an mnyokong sigagap bekas MB Selangor, nape?

    Kini dia beralih mnyokong "pnyundal" yg mnjarah harta rakyat 1MDB dgn jumlah 42billion itu??

    Izinkan..

    Izinkan "HATI" kita mencari jwpan yg tembus...brp kah "HARGA" prkongsian "GELAP" prsundalan mrk ini???

    Ingat,
    Onar-FITNAH adalah krn RASUAH!!!!!

    Onar-FITNAH adalah smata2 utk mnutup gejala RASUAH gelap yg sgt2 parah!?

    Faktanya,
    Knapa onar-FITNAH?

    Onar-FITNAH adalah krn RASUAH!!!!!! noktah!

    BalasPadam
  3. Itu baru kenyataan Tuang Guru Hj Presideng,belun kita dengar lagi sokongn dari Tuan ulamak Mursidddull Am Pas.kita tunggu kenyataanya.,kalau Hj hadi sokong Najib kita harap Mursidulll Am pun sama lah juge.mammpussss Pas.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....