DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 30 April 2015

PRK Rompin Dan Permatang Pauh : Mungkinkah Pengundi Bertambah Sedar Bila Lanun Dan Penyamun Bertelagah


Itu lah selayaknya dipanggil kepada kedua-dua pihak yang BERTELAGAH iaitu diantara Mantan Presiden UMNO Parti Syaitan Yang Dikenali Tun Mahathir KUTTY sebagai LANUN dan ULUL AMRI UMNO Dato' Seri Hj Najib Ya Ha Na Na... Ya Ha Na Na sebagai PENYAMUN. Yang mana dipihak Lanun BERLAGAK NAK MAMPOS seolah-olah hanya beliau lah Pemimpin yang Terbaik dari DULU... KINI dan SELAMANYA.

Dengan MENGASAK Ulul Amri Umno Ya  Ha Na Na... Ya Ha Na Na Siang dan Malam sampaikan untuk menjadikan Gambar Ulul Amri Umno sebagai Bahan Kempen dalam Pilihan Raya Kecil (PRK) Permatang Pauh pun Umno/BN tidak Sanggup lakukan. Namun masih lagi si Lanun boleh mengatakan yang Umno/BN punyai KELEBIHAN untuk Menang dalam PRK Permatang Pauh nanti, apa punya Lawak lah Lanun oiii... kah kah kah !.

Jika si Lanun cuba katakan antara sebab Umno/BN punyai Kelebihan untuk Menang adalah kerana Parti-Parti dalam Pakatan Rakyat (PR) tidak BERSEFAHAMAN dan BERTELAGAH, cuba lu orang tanya si Lanun tu beb, berapa banyak sudah SAN MAGUEL anak beliau telah beliau Telan sampaikan si Lanun tu LUPA yang beliau sedang MENGGALI KUBUR buat Umno/BN bukan setakat PRK Permatang Pauh dan Rompin tapi lebih dari itu.

Berbalik kepada PERTELAGAHAN antara si Lanun dengan si Penyamun ini, ia Sebenarnya berkisar dari rasa TIDAK PUAS HATI di pihak si Lanun kerana si Penyamun tidak Mendengar kata-kata si Lanun,  ini atas sebab ISU-ISU yang di Bangkitan oleh si Lanun adalah Isu-Isu Lama. Dimana antara Isu-Isu tersebut telah lama di PERJUANGKAN oleh PENYOKONG PR hinggakan membawa kepada ada yang telah didakwa di Mahkamah.

Sebagai contoh Isu Pembunuhan TANPA MOTIF Warga Monggolia... ini bukan Isu baru cuma si Lanun tu sahaja yang Baru Membangkitkan Isu tersebut, wal hal sebelum ini bukan setakat Sebahagian Besar Rakyat yang MEMPERTIKAIKAN Pembunuhan Tanpa Motif tersebut, malahan mungkin 1 Dunia pun TERTAWA sampai Putus Urat Kentut bila mendengar Motif Pembunuhan bukan Perkara Penting dalam KES Pembunuhan Warga Monggolia.

Namun dimana si Lanun tersebut berada semasa KES Pembunuhan Tanpa Motif Warga Monggolia tengah HANGAT diperkatakan oleh Rakyat Malaysia dan seluruh Dunia, cuba lu orang tanya si Lanun tu dimana beliau BERTAPA di masa tersebut. Tiada satu pun Kenyataan yang si Lanun tu buat semasa Kes tersebut sedang Betul-Betul Hangat dan bukan nya sedang Hangat TAIK-TAIK AYAM seperti sekarang dimana terpaksa dihanggatkan semula.

Begitu juga dengan Isu 1MDB ianya juga terlebih dahulu dibangkitkan oleh Pemimpin PR, rasa nya sudah ada pun yang DISAMAN oleh si Penyamun Ya Ha Na Na... Ya Ha Na Na... , cuma kalau sudah namanya Lanun memang mempunyai FIKIRAN yang BERNAS ditambah jika ada mempunyai DNA KERALA beb. Seolah-olah si Lanun lah yang MEMPERJUANGKAN setiap Isu berkaitan dengan Rakyat... mungkin Isu Memali pun masuk sama... kah kah kah !.

Buat si Penyamun Ya Ha Na Na... Ya Ha Na Na pulak lu siapkan aje lah PAMPERS seberapa banyak yang boleh, rasa nya tak jadi Masalah untuk si Penyamun tu membeli Pampers dengan banyak walaupun Pampers ada dikena Ahmad Maslan GST. Kalau Belanja Beli Bunga Hidup bagi Perkahwinan Anak pun sampai RM3 Juta seperti Dakwa si Lanun, apa sangat lah 6% Ahmad Maslan GST Jika terpaksa membeli Pamper beb... kah kah kah !. sumber


hemmmmm.... buat pengundi-pengundi prk rompin dan permatang pauh, jadilah pengundi yang mahu berfikir dengan kepala otak manusia dan bukan nya berfikir menggunakan kelapa otak lembu nfc... kah kah kah !.

1 ulasan:

  1. Memanglaa lanun n penyamun sdang bertelagah, tapi ada lg mangkok yg pakai jubah sarban dok buat kacau daun menyamun ddlm gelap...depa nih lg cilaka drp sgl musibat sbb kerja depa nih menipu dan mngelirukan rkyat

    hadoii, tak tahu brp bnyak yg depa dah rembat sbb tu sggup buat fitnah belit putar serta sggup tikam kwn dr blakang

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....