DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 29 April 2015

Ahmad Maslan Oh Ahmad Maslan !!!


Memang tak patut beb siapa yang cakap Timbalan Menteri Kewangan (TMK) Datuk Ahmad Maslan GST ni BODOH, punyah lah Susah Payah Perdana Menteri merangkap ULUL AMRI UMNO Datuk Seri Hj Najib melantik beliau sebagai TMK dan Ketua Penerangan Umno Malaysia, tiba-tiba ada pulak Cakap-Cakap mengatakan yang beliau BODOH... mana lah Ahmad Maslan GST tu tak Hangin Satu Badan beb... kah kah kah !.

Kalau siapa pun ditempat beliau pasti Marah, mana tidak nya... Pointer saja sudah 3.85 kemudian tambah pulak dengan GST 6% tentu sudah jadi lebih lagi dari 3.85 dan mungkin sudah sampai kepada Pointer Penuh. Tiada Perasaan betul orang yang cakap LU BODOH Ahmad Maslan GST, tapi tak apa asalkan sebenarnya lu bukanlah BODOH sangat dengan Pointer lu 3.85 campur lagi 6% GST itu sudah cukup menampakan lu tu Pandai... kah kah kah !.

Cuma gua ada sikit Kemusykilan didalam KEPALA OTAK gua ni, dan gua nak bertanya lu Datuk Ahmad Maslan GST berkaitan dengan Harga Barang yang dikatakan akan Turun bila sahaja GST terlaksana pada 1 April 2015 yang lepas. APA BARANG yang sudah Turun Harga selepas GST terlaksana ??????... cuba lu cakapkan Apa Barang yang Turun Harga dan Apa Barang yang Tak Naik Harga selepas GST terlaksana pada 1 April 2015 ?.

Soalan yang gua AJUKAN pada lu ni adalah juga Soalan yang bermain di Kepala Otak MAJORITI Rakyat Malaysia yang Tahu Berfikir dan Mahu Berfikir, Tidak kira sama ada dia nya Penyokong Pakatan Rakyat (PR) macam gua mahu pun Penyokong Umno/Bn macam Ahli Parlimen Sepanggar Sabah Jumat Idris atau Ahli Parlimen Gua Musang Tengku Razaligh Hamzah atau pun Bekas Presiden Parti Syaitan Yang Dikenali iaitu Tun Mahathir KUTTY.

Oleh itu lu Ahmad Maslan GST janganlah MALU-MALU atau pun SEGAN-SEGAN untuk beri jawapan berkenaan soalan yang gua tanyakan, lu jangan pulak jadi seperti ULUL AMRI UMNO Datuk Seri Hj Najib. Lain yang ditanyakan oleh Bekas Presiden Parti Syaitan Yang Dikenali tapi lain pulak Jawapan yang diberikan oleh ULUL AMRI UMNO lu tu. Yang ditanyakan adalah mana pergi hilangnya wang 1MDB tapi yang dijawap adalah ETP dan GTP... kah kah kah !. sumber


hemmmmm..... pertanyaan tun mahathir kepada datuk seri najib boleh lah diumpamakan seperti lanun bertanyakan penyamun beb... kah kah kah !!!.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....