DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 3 Mei 2014

Selepas Berjumpa Obama Kebodohan Najib Bertambah-Tambah Beb... Kah Kah Kah


Cuba gak kalau ya pun lu BODOH WA BAHLUL Sorok-Sorok kan lah sikit Datuk Seri Haji Najib boleh tak... malu lah jika BUDAK BAWAH UMUR yang bertanyakan berkenaan Najis Mughalazah kepada lu satu ketika dulu mendengar apa yang lu katakan. Atas sebab Kenyataan lu tersebut seperti kenyataan Orang yang TAK SEKOLAH, jika lu ada pun Kelulusan Ijazah 3.85 seperti Ahmad Maslan ianya seperti Ijazah yang Dibeli dari tepi Longkang tempat Kangkong Tumbuh... kah kah kah !.

Oiii... Najib apa hal yang lu ni bertambah BEBAL MELANTUN-LANTUN selepas berjumpa dengan Presiden Amerika Barack Obama tu ya Najib, tak kan Obama tu hanya memberi lu ILMU Satu Undi Untuk Umno bersamaan dengan Satu Undi Untuk Amerika aje kat lu. Ilmu bagaimana CERDIK seperti YAHUDI yang ada kat Negara ISRAEL juga SEKUTU kepada Negara Amerika tu dia tak AJAR kat lu ke Najib, supaya lu boleh jadi Cerdik Sikit dan selalu nya Bodoh... kah kah kah !.

Tak kan lu tak mahu nampak Cerdik selepas sekelian lama lu nampak Bebal Melantun-Lantun macam Getah Skrub, apakah lu hendak hanya dikenali sebagai Pemimpin Negara Nombor Dua dalam Dunia PALING BOROS atau pun lu hanya hendak Dikenali sebagai Pemimpin Negara Yang TAK BERTELOR walaupun mempunya Slogan Maut iaitu DEMOKRASI TERBAIK. Sudah Semestinya lu Tak Nak kan Najib, kalau Tak Nak kenapa tak BELAJAR dengan Obama tempoh hari... kah kah kah !.

Apa punya MALANG lah Negara Malaysia ni mendapat seorang Perdana Menteri seperti lu ni ya Najib yang Bodoh Tak Boleh Diajar dan Pandai Tak Boleh Diikut, bercakap lebih kepada menggunakan KEPALA LUTUT dari Kepala lu yang berambut Putih tu. SEDAP Mulut Longkang lu aje nak Cakap yang PUNCA Catuan Air adalah disebabkan oleh KESALAHAN Kerajaan Pakatan Rakyat (PR) Negeri Selangor kerana Memberi Air Percuma serta Tidak Menaikkan Harga Air... kah kah kah !.

Gua ingat lah kan Najib, selepas kenyataan lu tersebut maka RANKING Pemimpijn Paling Bodoh dalam DUNIA sudah ada dalam GENGAMAN lu lah beb. Rasanya belum ada lagi Kenyataan Pemimpin dalam Dunia yang SEBODOH lu tu, kalau lah Waris Mendiang Altantuya Sharibu mendengar apa yang lu Ucapkan sudah tentu Waris Mendiang Altantuya Sharibu berkata nasib baik lah Altantuya Sharibu tak BERLAKIKAN seorang yang Bodoh BERLAGAK Pandai... kah kah kah !. sumber


hemmmmm..... ini lah bangsat umno beb... bercakap seperti rakyat malaysia ni kesemuanya bodoh seperti kebanyakan ahli umno yang dikatakan oleh mahathir penyokong kuat kassim ahmad anti hadis tu... kah kah kah... A B U.

5 ulasan:

  1. aku sokong komen blogger ni sebiji2 cuma nak tambah sikit atas sikap nya yang angkuh dan sombong sbb dikelilingi lembu2 dan lanun2 lapar yg tak berkesudahan kecuali bila hilang kuasa???

    BalasPadam
  2. I like ur comment mr blogger very much!umno dan kebobrokan berpisah tiada.itulah yg sebenarnya.

    BalasPadam
  3. 110% sokong komen mat indera sipejuang ! ABU

    BalasPadam
  4. Memang malu beb...tapi nak buat camne..lembu2 telah memilih dia sebagai pm malaysia...terimalah kenyataan walaupun pahit...heheh..

    BalasPadam
  5. Kalau namanya sudah bodoh maka bodohlah dia (sudah jadi buluh dah mana boleh dibentuk lagi). Maka orang yang bodoh sahaja menyokong orang bodoh. Tiada seorang pun yang bijak akan sokong orang bodoh semestinya orang bijak akan sokong orang bijak. Ini Naluri semulajadi beb yang semestinya mr. Najib tak tahu punya atau buat - buat tak tahu.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....