DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 4 Mei 2014

GST : Apa Yang Disembunyikan Oleh Kerajaan Umno/Bn Kepada Rakyat Malaysia Didedahkan


Kalau mengikut dari Kenyataan yang keluar dari Mulut Longkang Pemimpin Umno/Bn, Penchacai Angkat Najis Umno serta Barua-Barua Umno Terpilih bahawa Cukai Barangan dan Perkhimatan (CBP) atau dalam bahasa Mak Bapak Umno Inggeris Penjajah iaitu Good And Service Tax (GST), adalah yang Terendah didalam didunia oleh kerana Pemimpin Umno/Bn adalah Pemimpin yang PERIHATIN terhadap RAKYAT.

Betul ke GST yang akan Dilaksanakan pada Tahun 2015 oleh Kerajaan MINORITI 47 % adalah yang Terendah di dalam Dunia, sebelum lu orang lupa biar gua ingatkan UNGKAPAN yang berbunyi "Kalau Tak Menipu Bukan Umno Namanya". Kerana Penipuan, Pembohongan, Temberang adalah antara Kembar-Kembar yang Dilahirkan sekali oleh Inggeris Penjajah sewaktu Melahirkan Umno.

Atas sebab itu lah apabila ada saja Perkara yang hendak dilakukan oleh Pemimpin Umno/Bn yang pertama lu orang kena Ingat ialah Ungkapan diatas, bak kata-kata Orang DOLU-DOLU Berhati-Hati bila berhadapan dengan Manusia Kaki Penipu. Bertambah kena BERAHATI-HATI lagi bila Berhadapan dengan SEKUTU Amerika yang juga Sahabat Sehidup Semati Negara Israel... kah kah kah !.

Apa yang sebenarnya DISEMBUNYIKAN berkaitan GST ialah Pengguna bukan lah Terpaksa Menanggung Cukai sebanyak 6 % seperti yang dikatakan oleh Pemimpin Umno/Bn tetapi KADAR tersebut boleh MENCECAH sehingga 30 %. Gambar Pengiraan GST adalah BUKTI Kebenaran yang Menunjukan bahawa GST bukan hanya 6% tetapi boleh MENJANGKAU sehingga 30 %.


Memang Bijak Menipu kalau sudah Kaki Penipu beb, yang DIGEMBAR GEMBURKAN GST hanyalah 6% iaitu yang Terendah dalam Dunia, hinggakan mengatakan bahawa GST akan membuat Barangan menjadi Murah dan MONOPOLI keuntungan oleh Syarikat-Syarikat dapat DISEKAT. Hanya Bangsa Umno sahaja yang Tak Kisah berapa Keuntungan kerana Berniaga menggunakan Harta Rakyat.

Mana ada sesuatu Barangan yang bila dikenakan Cukai ianya akan menjadi Lebih Murah sebelum dikenakan Cukai, kerana Perkataan Cukai itu sahaja sudah menunjukkan ianya adalah Pembayaran Tambahan dari Harga Asal. Kerana itu juga kita tak dengar orang melakukan perbuatan BELI CUKAI seperti membeli Barangan Umpama nya Beli Roti, Beli Telor atau pun membeli Roti Telor... kah kah kah !.

Ini juga Bermakna segala kata-kata yang keluar dari Mulut Longkang Umno And The Gang bahawa Harga Barangan akan menjadi lebih MURAH dengan adanya GST adalah Cubaan MEMPERBODOHKAN RAKYAT sebagaimana Pemimpin Umno/Bn telah Memperbodohkan dari Ahli sampai lah ke Penyokong dia orang selama Berpuluh Tahun dengan Sokongan Tanpa Berbelah Bahagi dari Penyokong.

Jka GST tetap dilaksanakan oleh Kerajaan Umno/Bn ianya tetap Disokong oleh Penyokong-Penyokong Kerajaan Minoriti 47 % tersebut, ini adalah atas sebab ILMU KIRA-KIRA dia orang memang LEMAH... dan dikatakan juga sebab Ilmu Kira-Kira mereka Lemah ialah antaranya terlalu banyak memakan Makanan berasakan Otak Lembu NFC dan Otak Udang Noh Omar... kah kah kah !. sumber


hemmmmm..... manusia kalau tak mampu membahagiakan manusia lain itu adalah perkara biasa... yang luar nya ialah bila sudah lah tak mampu membahagiakan kemudian menyusahkan pulak... hakkkk tuihhhhh... kah kah kah... A B U.

2 ulasan:

  1. UMNO lah yg menjahanamkan bangsa
    sendiri.

    BalasPadam
  2. We all disini semua dapat 4.00 dalam matematik beb. bukan macam golongan minoriti umat melayu yang matematik fail biarpun ada manusia dikalangan diaorang dia 3.85 pointer (manusia yang tak tahu malu)

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....