DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 13 Mei 2014

Dua Adun Umno Keluar Parti, Kerajaan Umno Terengganu Bakal Runtuh... Kah Kah Kah





Tak sampai pun satu jam selepas Artikel gua bertajuk Umno Terengganu Bakal Bergolak disini telah pun ada Ahli Dewan Undangan (ADUN) Negeri Terengganu dari Umno Mengistiharkan Keluar dari Umno dengan menjadi ADUN Bebas, ianya adalah Bekas Menteri Besar Yang Disingkirkan iaitu Dato' Seri Ahmad Said yang merupakan ADUN bagi Kawasan DUN Kijal serta Ghazali Taib ADUN bagi kawasan DUN Ajil.






Berapa lama Kerajaan Umno Terengganu mampu bertahan hanya TAKDIR yang bakal menentukan, cuma Harapan untuk Umno Melihat Kerajaan Umno Terengganu RUNTUH seperti Runtuhnya Bangunan-Bangunan yang ada di Negeri Terengganu rasanya mempunyai Peluang yang sangat CERAH. Maka boleh Rakyat Terengganu Berangan untuk mendapatkan satu Kerajaan Baru selain dari Kerajaan Umno... kah kah kah !.


hemmmmm..... agak-agak lu orang lah apa yang sedang dibuat oleh ulul amri umno datuk seri haji najib pada ketika dan saat ini beb... kah kah kah... A B U.

7 ulasan:

  1. Tumpang tanya. Jalan raya di Trengganu tu banyak U-Turn tak macam jalan-jalan raya di Perak.
    Macam2 boleh jadi.
    Macam2 ORANG BERPRINSIP boleh buat. Macam2 fitnah boleh timbul.
    Macam2 pengumuman akan keluar. Pihak Istana pun akan terseret dan di seret.
    Tapi apa-apa pun ALLAH maha mengetahui.
    Rahmat itu dariNya. Dugaantu pun dariNya.
    Allahuakbar.

    BalasPadam
  2. pas jgn nak seronok sangat. ini zaman ada duit tinggal perinsip. kita tengok saja. jangan sampai pas masuk perangkap. waspada dengan geng ug dalam pas

    BalasPadam
  3. PM sendiri tak rasa malu bahkan tak ambil pot langsung diatas kehilangan MH 370. PM lain dah kama undur diri tunjuk rasa simpati.

    Kita doakan ramai lagi keluar parti. Anak nak kawin pun PM tak sanggup tunggu langsung PM tak
    jaga air muka MB katanya tekk!

    Nah! terimalah padah.

    Pakatan sukar menembusi kekebalan PM. Semua sudah above the law.

    Namun kita tetap yakin pada rencana Allah.

    BalasPadam
  4. jgn suka sgt geng PR...tunggu je sari dua lgi...suprise!!!...hahaha...korang ingat Najib bole tido ke bila kena ugut mcm ni?. So skang main tarik tali, deal bagus punya.

    BalasPadam
  5. Atas rakyat negeri terengganu sama ada mahu maju ke depan atau stay berada pada zaman batu tinggal dalam gua mengalahkan katak dibawa tempurung. UMNO atau PR, nak maju ke depan atau nak jadi org zaman batu is up to u rakyat terengganu.

    BalasPadam
  6. salam che mat,

    minta tolong perhatikan kedua-dua surat mat said the joker dan surat ghazali the badut tu.

    tajuk:
    PERLETAKAN JAWATAN DALAM POTILIK

    kah..kah..kah...!!!

    kedua-duanya orang yang sama buat, copypaste.

    BalasPadam
  7. al-husein tu apakabo?

    masih gila babun mabuk ketum lagi ker?

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....