DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 1 Mei 2014

Ahli Parlimen Teluk Intan Meninggal Dunia, Satu Lagi PRK Bakal Berlangsung




Itu yang dilaporkan melalui Tweet Rasmi Parti DAP berkaitan Ahli Parilen DAP yang meninggal Dunia akibat dari Penyakit BARAH di Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM) sekitar Jam 7.15 Pagi, TAKZIAH buat Keluarga serta Sahabat Handai Mendiang.

Maka dengan ini akan berlansung lah satu lagi Pilihan Raya Kecil (PRK) di Parlimen Teluk Intan yang akan ditentukan Tarikhnya oleh Suruhanjaya Pilihan Rakyat (SPR) dalam masa terdekat.



hemmmmm.... satu berita yang cukup menyedihkan buat ahli-ahli parti dap dan tak kurang juga ini berita yang menyedihkan buat parti umno/gerakan kerana bakal menghandapi satu lagi kekalahan dalam prk dikawasan pengundi-pengundi yang cerdik dan pintar... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....