DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 7 April 2014

Video : Perbahasan Terbaik Dari Azmin Ali Yang Membuat Noh Omar Meroyan... Kah Kah Kah !






Apa NASIB MALANG lah lu orang Pengundi-Pengundi di Kawasan Parlimen Tanjong Karang mendapat seorang Wakil Rakyat seperti Datuk Seri Noh Omar ni beb, bercakap sudah lah bunyi MERIAM BULUH PECAH tapi masih ADA HATI nak TOLONG Azmin Ali untuk Menang Jawatan Timbalan Presiden Umno... baik lah lu Cermin dulu Muka lu tu... kah kah kah !.

Oiiii... Noh Omar gua nak tanya lu ni beb, berapa Harga Pasaran LEMBU NFC... UDANG dan LINTAH DARAT pada masa sekarang ni. Apakah Harga nya masih BERTAHAN seperti masa lu jadi Menteri Pertanian, Industri dan Asas Tani satu ketika dulu atau Harga nya sudah Meningkat atau Menurun selepas lu tidak lagi menjadi Menteri ni Noh Omar... kah kah kah !.


hemmmmm..... tak ada lagi ke atau pun sudah pupus yang lagi bagus selain dari noh omar untuk dijadikan pengerusi perhubungan umno negeri selangor beb... kah kah kah... A B U.

1 ulasan:

  1. Amat jelas sekali MP BN terutamanya UMNO berperangai seperti anjing dalam dewan, langsung tiada susila dan tahunya menyalak sahaja.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....