DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 21 April 2014

(Video) Kepada Kakitangan Awam Jadikan Ia Sebagai Pengajaran, Tolonglah Jangan Di Ikut Perangai Umno

Gambar Hiasan





Betul atau tidak DAKWAAN yang dikatakan oleh Lelaki Berbangsa India tersebut tak dapat lah gua nak pastikan KEBENARAN nya atas sebab gua tak ada kat sana semasa Kejadian tersebut berlaku, cuma kalau dilihat dari CAKAP dan BAHASA BADAN yang ditujukkan oleh kedua-dua Pihak jelas yang Dakwaan Lelaki Berbangsa India tersebut adalah BENAR dengan Dakwaan beliau.

Untuk itu kepada Kakitangan Awam yang Didakwa oleh Lelaki India sebagai KURANG AJAR jadikan ianya sebagai PENGAJARAN di HARI-HARI MENDATANG, kerana Lelaki India tersebut adalah Rakyat Malaysia yang sudah tentu bukan BANGLA atau pun Keturunan Penganas Sulu yang diberi Kad Pengenalan oleh Mahathir KUTTY dalam PROJEK IC beliau seperti di Negeri Sabah.

Kepada Lelaki India yang TERASA Diri beliau DIHINA dapat kiranya MEMAAFKAN Kakitangan Awam tersebut kerana tiada Manusia yang Tidak Melakukan KESALAHAN, dan SEHARUS nya Kesalahan tersebut boleh DIMAAFKAN jika Kakitangan Awam TERBABIT telah MENGAKUI Kesalahan yang beliau lakukan. Kecuali lah Kakitangan Awam itu Tidak atau Memohon Maaf SEKADAR untuk MENIPU.

Seperti Keturunan Inggeris Penjajah iaitu Umno, yang sudah lah Berpuluh Tahun Melakukan Kesalahan kepada Rakyat Malaysia kemudian masih Mengaku Diri sebagai yang TERBAIK, TAK CUKUP dengan itu buat pulak Slogan-Slogan Maut seperti Kepimpinan Melalui Tauladan, Ikut Sunnah Rasullullah SAW, Wassatiyah dan yang Terkini adalah Umno SOKONG HUDUD... kah kah kah !.


hemmmmm..... nasib lu lah umno oiiii... kerana mengaitkan segala keburukan dengan lu, sebab nya perangai lu memang buruk beb... kah kah kah... A B U.

7 ulasan:

  1. Pada pengamatan saya pegawai polis bantuan itu memang biadap , kurang ajar dan tidak bertanggungjawab. Patutlah dia hanya layak menjadi pengawal keselamatan bantuan. Namunpun begitu sebagai kakitangan beruniform, kita mestilah saling hormat menghormati. Diharap beliau dikenakan tindakan disiplin atau dipecat. Negara tidak memerlukan orang biadap saperti ini.

    BalasPadam
  2. saya setuju.. sepatutnya tidak sepatutnya yang memakai uniform berkata sebegitu.. itu menjatuhkan kredibiliti orang yang memakai unifirm

    BalasPadam
  3. pada pendapat saya,,,tak gentle la laki tue,,,lembik,,,berani dgn perempuan,,,tak kan taak taw,,,india dgn ular,,,katuk indi dulu baru katuk ular,,,

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum wbt...saya bersuara demi rakyat...saya juga ada hak untuk bersuara kerana saya rakyat malaysia...bg saya pihak atasan polis bantuan memecat wanita yang biadap ini...tidak sewajarnya dia bersikap begini terhadap org awam dan rakyat...kerana tanpa rakyat la kamu wahai wanita biadap...harap pecat wanita itu..kita tak perlu wanita biadap dalam angota berunifom..memalukan negara...pecat!!! Pecat!!! Tidak mustahil saya jua akan kena sebagaimana saudara kita tu kena...

    BalasPadam
  5. aku kerja polis hampir 30 tahun tak pernah aku cakap begitu pada orang .
    Apa yang aku ingat masa kerja kita ni bukan apa apa pun .Bilapencen macam aku ni habuk tarak .

    BalasPadam
  6. minta maaf mencelah...

    Pada pengamatan saya, kebanyakan kakitangan awam di Malaysia ini adalah penyokong pakatan rakyat. Tidak hairan lah kalau mereka mempunyai perangai semacam itu.

    Usah lah kita asyik menuding jari kepada orang lain yang belum tahu hujung pangkalnya.

    Bak kata pepatah "MACAM MANA KEPALA BEGITULAH EKORNYA"

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....