DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 21 April 2014

Selepas Larian Hapus Rasuah DS Najib Mendapat Anugerah Dari Rafizi Ramli


TABIK SPRING sama lu lah Datuk Seri Haji Najib... toing toing toing toing... kah kah kah... TAK SIA-SIA lu membuat LARIAN HAPUS RASUAH pada hari semalam bila hari ini Pengarah Strategi Parti Keadilan Rakyat (PKR) Saudara Rafizi Ramli PULAK DAH Memberi lu PENGHARGAAN terhadap USAHA lu untuk Menghapuskan Rasuah... kah kah kah !.

Tak Sia-Sia segala PENAT LELAH lu semalam yang  BERLARI  ke BERJALAN sejauh 3 kilometer, jauh tu beb... memandangkan Usia beliau yang boleh dikatakan Menghampiri Waktu SENJA. Calang-Calang orang jika sudah Menghampiri Waktu Senja agak SUKAR untuk Menghabiskan LARIAN ke Berjalan seperti yang dilakukan oleh beliau... kah kah kah !.




Gua MOHON kepada Penchacai Angkat Najis Umno lu orang jangan lah MARAH kan gua beb, gua cuma Tolong WAR-WAR kan aje berkenaan Anugerah yang diberikan oleh Rafizi Ramli tu. Tetapi jikalau lu orang nak Marah jugak gua pun NO HAL, cuma gua bagi tahu jika Ulul Amri lu tu nak MENYAMAN suruh aje beliau Saman Rafizi Ramli... kah kah kah !. sumber

Jika ADA HATI nak Menyaman gua TERUS TERANG yang gua ni TAK ADA APA-APA beb, yang gua ada cuma TELOR itu pun gua simpan untuk membuat ROTI TELOR. Lu orang tahu tak apa dia yang namanya Roti Telor tu beb, MUSTAHIL BIN AJAIB lu orang Penchacai Angkat Najis Umno tak tahu apa dia yang namanya Roti Telor tu... kah kah kah !.

Apa pulak lah gua MELALUT sampaikan ke Roti Telor ni, dah macam gua ni seperti ORANG MABUK San Maguel kepunyaan Anak Tun Mahathir Kutty merangkap Penyokong Kuat Kassimn Ahmad Anti Hadis serta PENENTANG KUAT kepada Hukum Hudud yang kata beliau TIADA KEADILAN. Sudahhhh Melalut sampai ke Mahathir Kutty Pulak Dah... kah kah kah !.


hemmmmm..... merompak cara lembu nfc mungkin dalam masa terdekat cuba dielak kan kerana ianya terlalu terdedah kepada pendedahan, jadi merompak cara geran inovasi adalah cara terbaik dikala ini... kah kah kah... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....