DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 8 April 2014

Terkini MH370 : Hishammuddin Kata Tiada Penumpang Yang Selamat


Apa MAKNA nya TIADA PENUMPAMG YANG SELAMAT itu lu orang kena Tanya sendiri dengan beliau beb, kerana Jenis Manusia Spesis Umno ni dia orang LAIN DARI YANG LAIN atau pun GANJIL. Bila ada yang kata bahawa Pesawat Mas MH370 telah TERHEMPAS berdasarkan kata-kata beliau, nanti dia akan kata mana ada Saya kata Terhempas. Seperti kata-kata dari SEPUPU SEPAPAT SEPEPET beliau tempohari la beb.

Dimana dalam SIDANG MEDIA tersebut telah mengatakan bahawa ""Bukti-Bukti yang sedia ada MENCADANGKAN Kedudukkan Terakhir Pesawat MH370 Penerbangan nya BERAKHIR di Pertengahan Lautan Hindi, Tempat ini adalah LOKASI TERPENCIL, JAUH daripada Tapak Pendaratan yang MUNGKIN". Tak cukup dengan itu suruh pulak Majlis Fatwa Kebangsaan (MFK) BERSIDANG bagi Menentukan bila masa nya Solat Jenazah Ghaib perlu dilakukan.

Tak lama lepas itu Keluar Kenyataan dari Hishammuddin yang Mengatakan bahawa Sepupu Sepapat Sepepet beliau Tak Kata pun bahawa Pesawat Mas MH370 tersebut Terhempas, yang dikatakan hanyalah Pernerbangan nya BERAKHIR yang bukan bermaksud TERHEMPAS. Jadi gua Tak Berani lah nak Mengatakan yang Peasawat Mas tersebut Terhempas walaupun beliau mengatakan Tiada Penumpang Yang Terselamat dan Mengharapkan KEAJAIBAN terjadi. sumber

Lagi satu yang lu orang kena tahu ialah Spesis Umno ni adalah jenis cakap TERBALIK, kalau HARGA BARANG NAIK itu bermaksud HARGA BARANG TURUN, kalau Harga Naik pun itu bukan nya Naik tetapi SUBSIDI DIKURANGKAN. Jikalau Rakyat MENDERITA dengan kenaikan Harga itu bermakna Rakyat masih Beruntung TERUTAMA nya Orang Melayu Islam kerana Malaysia masih Diperintah oleh KETUANAN MELAYU iaitu Umno... kah kah kah !.


hemmmmm..... bila rakyat yang membuat spekulasi berdasar kata-kata dari mulut longkang pemimpin umno maka dikatakan jangan percaya, sedangkan dia orang sudah membuat spekulasi terlebih dahulu.

3 ulasan:

  1. suruh bapak lu jadi menteri la

    BalasPadam
  2. hishamuddin tolong jgn cakap berbelit.

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama Selasa, April 08, 2014 7:49:00 PTG

    nak suruh bapak org jd menteri,bapak org tak sebodoh menteri umno/bn.
    bapak kau lain la,sama bodoh mcm menteri umno/bn

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....