DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 8 April 2014

Pejuang-Pejuang Islam Jadi-Jadian, Gua Nak Ajak Lu Orang Pergi Ini Party Lah Beb


Jikalau lah lu orang ada Terjumpa dengan Pejuang-Pejuang Islam JADI-JADIAN atau pun yang Sewaktu Dengan Nya, tolong ya beb bagi tahu kat dia orang yang gua nak ajak dia orang pergi TOPLESS FRIDAY BEACH PARTY pada 11 April 2014 kat POOL JALAN AMPANG. Terutama nya pada Pejuang-Pejuang Khalimah ALLAH dan Bangsa Melayu Umno... kah kah kah !.

Rugi Besar kalau tak pergi beb, ada BIKINI-BIKINI lagi tu gua cakap lu, cuma gua tak pasti sama ada FREE CONDOM ada ke tidak seperti di Konsert Future Music Festival Asia (FMFA) tempohari. Kalau ada kan ke lagi BEST beb FREE lah katakan, sudah lah ada Bikini-Bikini kemudian ada pulak Free Condom... pergghhhh CAYA lah beb... kah kah kah !.

Memang sesuai sangat lah diadakan sewaktu Tahun Melawat Malaysia 2014 (TMM 2014) yang sedang berlangsung sekarang ni, sudah pasti ianya boleh MENJANA PENDAPATAN Negara sebelum GST dijalankan. Kalau lu orang nak ikut sekali boleh lah CALLING-CALLING gua beb. Lu orang boleh SAING sekali dengan Pejuang-PejuangIslam Jadi-Jadian tu... kah kah kah !.

Ini macam baru betul beb, bukan nya seperti Anwar Ibrahim yang kerja nya ASIK nak MELIWAT Ahli Umno dari Anak sampai ke Mak Bapak dia orang. Dengar kata Anwar Ibrahim tu Penyokong Kuat LGBT tapi untuk buat Party semacam ini pun TAK MAMPU beb, APA BARANG lah lu Anwar. Kalau sudah Penyokong Kuat LGBT tu kena lah tunjukkan beb... kah kah kah !.

Cuba Ikut dan Belajar dengan MANTAN Presiden Merangkap Ulul Amri Umno iaitu Tun Mahathir KUTTY, kerana menjadi Penyokong Kuat Kassim Ahmad Anti Hadis beliau TANPA SEGAN SILU dan WAS-WAS terus aje mengatakan Tiada Orang Yang Berani BERDEBAT dengan Kassim Ahmad Anti Hadis kecuiali MENUDUH Kassim sebagai ANTI HADIS... kah kah kah !.

Ok lah beb, gua MEMBEBEL banyak-banyak nanti membuat SAKIT HATI kepada pihak yang disebelah SINUNNNN tu aje beb. Sekali lagi gua Ingatkan kalau lu orang Terjumpa dengan Pejuang-Pejuang Islam Jadi-Jadian terutama Pejuang Khalimah ALLAH dan Bangsa Melayu, tolong ya beb sampaikan HAJAT gua ni untuk ajak dia orang pergi Party Bikini tu ok... kah kah kah !. sumber


hemmmmm..... cuba lu orang bayangkan jikalau umno/bn menang besar pada pru13 yang lalu, apa akan jadi dengan negara malaysia ni beb... kah kah kah... A B U.

1 ulasan:

  1. Tunggu bulan mengambang. Baru nampak terang songkok dan jubah putih.....

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....