DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 17 April 2014

Perhatian : Dilarang Membaca Kalau Lu Orang Jenis Bertekak Loya !


Kejap beb Kejap bagi gua pergi Tandas dulu ok... sebab dah tak tahan sangat ni... weeekkkkkk tuihhhhhhh, arggghhhhhhh !!!!... lega beb cuma ada sikit-sikit lagi rasa LOYA. Gua tak pasti sama ada Loya Tekak gua ni atas kenyataan MANGKUK AYUN tu yang mengatakan Dap jangan TENTANG HUDUD atau pun Loya bila memandang Wajah beliau tu... kah kah kah !.

Mungkin kerana sudah beberapa kali beliau Membawa Usul Hudud di Dewan Rakyat tetapi GAGAL, maka kali ini beliau Memberi Amaran kepada Dap supaya jangan Menentang Usul Hudud yang akan dibawa oleh Pas. Mungkin juga yang gua tulis disebelah Gambar beliau itu yang sedang difikirkan berkenaan Hudud yang akan dibawa oleh Pas Kelantan sedikit masa lagi... kah kah kah !.

Oiii Ibrahim Ali... kalau betul yang DAP Menentang Usul Hudud yang akan dibawa oleh Parti Pas di Parlimen rasanya TAK GANJIL atas sebab namanya pun sudah DAP, yang PELIK BIN AJAIB nya ialah bila yang selama BERPULUH TAHUN Mengaku sebagai Pejuang Islam dan Pejuang Kalimah Allah tetapi dimasa yang sama adalah PENENTANG kepada Hukum Hudud... kah kah kah !.

Cuma sejak Akhir-Akhir ini sahaja KELUNAKAN SUARA berkenan Hukum Hudud yang selama ini mahu dijalankan oleh PAS ada sedikit Kelainan, itu pun hanya Berkisar tentang Hukum Hudud di Negeri Kelantan dan TIDAK di lain-lain Negeri yang DIPERINTAH oleh United Munafikun National Organisation (UMNO). Kenapa agak nya ya Brahim Ali Al-Kataki, cite cite lah sikit... kah kah kah !.


Cuba gak lu terangkan Brahim kenapa Kelunakan Suara dari Umno hanya Berkisar tentang Hukum Hudud di Negeri Kelantan dan tidak di Negeri-Negeri lain yang Diperintah oleh Umno, gua tanya lu ni sebab lu  tu bukan ke BARUA UMNO PERINGKAT TERTINGGI beb. Untuk itu sudah tentu nya lu lebih tahu SEBAB MUSABAB kenapa Kelunakan Suara Umno berkenaan Hudud Berbeza-Beza... kah kah kah !.

Ok lah Brahim Ali... biar gua yang TEKA jikalau lu Tak Nak bagi Tahu apa Sebab Musabab nya Kelunakan Suara Umno berkenaan Hukum Hudud hanya Berkisar di Negeri Kelantan yang Di Perintah oleh Pas, dan Tidak ada Kelunakan Suara di Negeri-Negeri yang di Perintah oleh Umno itu Sendiri. Rasa gua Jawapan nya ialah kerana Umno memang KAKI PENIPU dan Seawaktu Dengan Nya... kah kah kah !.

Semasa gua Mengaji dizaman belum lagi BALIGH, antara Cerita Nabi-Nabi dan Rasul-Rasul yang paling Suka gua Dengar dan Ingati sampai saat ini ialah berkenaan Kisah Nabi Musa AS dengan FIRAUN. Diantara yang MENARIK nya ialah Kisah dimana Maha Firaun hampir hendak MAMPOS cuba untuk MENIPU dengan Mengatakan yang beliau juga BERIMAN kepada Allah SWT... kah kah kah !.

Lu Faham tak apa dia Maksud Kisah Nabi Musa dengan Firaun serta KAITAN nya dengan Umno tu Brahim, kalau lu tak faham baik lu pergi Bertanyakan Maksud Cerita tersebut dengan budak BAWAH UMUR yang pernah bertanyakan tentang Najis Mughalazah kepada Ulul Amri Umno serta Timbalan beliau sedikit masa dulu. Kalau tak Silap gua jawapan yang diberikan ialah... Argh Argh Argh... kah kah kah !.


hemmmmm..... umno oh umno lagi dekat dengan nyawa berpisah dari badan, lagi banyak perangai buang tebiat dilakukan oleh isi perut umno... kah kah kah... A B U.

4 ulasan:

  1. Cubaan memikat hati rakyat Kelantan yg mahukan hudud sedangkan rakyat Terengganu menolaknya. Wayang yg senang dibaca plot ceritanya, walaupun tayangan baru bermula.
    Mendengar salakan anjing jauh lebih lunak drp ucapan Ibrahim Ali. Anjing jujur dan tidak tahu menipu, tapi Ibrahim ni sendiri mau ingat la.

    BalasPadam
  2. ibrahim ali ni ahli politik otak dungu

    BalasPadam
  3. Org tua mulut longkang

    BalasPadam
  4. wekkk!mmg meloyakan.nyanyuk da tu sama mcm madey.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....