DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 5 April 2014

Berita Terkini : Rupa nya Najib Ada Mempunyai Kembar Semasa Dilahirkan


Mungkin ini satu Berita yang agak Mengejutkan bagi sesetengah Rakyat Malaysia (RM), RM ni bukan nya Rosmah Mansor ok, jadi yang mempunyai nama Rosmah Mansor atau pun yang Menyukai dan MENJANJUNG bagai nak GILA si RM tu jangan lah PERASAN ya beb. Jangan jadi seperti Kebanyakkan Penyokong Umno And The Gang bila dengar aje nama ANWAR maka akan Teringat lah bagaimana Anwar Ibrahim telah MELIWAT dia orang serta Mak Bapak dia orang.

Dikatakan yang Perdana Menteri Datuk Seri Haji Najib merangkap Ulul Amri Umno ada mempunyai KEMBAR sewaktu DILAHIRKAN, sebelum ini KEMBAR kepada Najib tidak pernah diketahui UMUM cuma sejak akhir-akhir ini sahaja Kembar kepada beliau tersebut sudah mula MENONJOLKAN DIRI walaupun seperti Biskut CHIPS MORE dengan Sekejap Ada Sekajap Tak Ada. Paling Mengejutkan ialah Kembar Najib bukan nya SATU tapi dikatakan DUA.

Kalau Kembar kepada Najid dikatakan Dua bukan nya Satu lagi Bertambah lah RM yang sedang BERSHOPING SAKAN Terkejut, seperti Terkejut nya LEMBU NFC yang sedang BERSENANG LENANG dalam Kandang Kondominium tiba-tiba di SERGAH oleh Rafizi Ramli. Jadi Siapa Agak nya Kembar-Kembar kepada Najib tersebut ya beb, saja gua bagi lu orang bertambah terkejut dengan tidak terus menyatakan nama-nama Kembar kepada Najib.

Sebenar nya lu orang sudah biasa mendengar nama Kembar kepada Najib tersebut, cuma nya lu orang aje yang Tak Tahu bahawa nama-nama tersebut adalah Kembar kepada Najib, tapi lu orang kena BERJANJI supaya Tidak MEMBOCORKAN nama-nama Kembar Najib kepada yang Menyukai dan Menjanjung si RM kalau gua bagi Tahu lu orang ok. Janji beb Jangan Tak Janji, JANJI DITEPATID bukan nya Janji DiCAPATI seperti Pemimpin-Pemimpin Disebelah Sinunnnn tu.

Di mana Pemimpin-Pemimpin Disebelah Siniuuuu tu hanya kenal kepada Perkataan Janji Ditepati selepas dia orang Memerintah hampir lebih dari 50 Tahun, sebelum itu dia orang Tak Kenal langsung pun dengan Perkataan Janji Ditepati. Yang dia orang Kenal hanyalah Perkataan JANJI MASYUK selain dari itu BOLEH PERGI MAMPOS sama ada kepada Penyokong mahu pun kepada Pengundi-Pengundi, tapi selepas Umur Memerintah lebih 50 Tahun atau hampir nak Mampos baru dia orang kenal.

Nak aje rasanya gua bagi lu orang bertambah TERTANYA-TANYA dengan mengatakan yang nama kembar kepada najib tu hanya akan gua bagi tahu pada Berita yang lain, tapi gua terpaksa bagi tahu jugak kerana gua sudah berjanji akan bagi tahu kat lu orang. Nama kembar kepada Najib tu ialah JENG JENG JENGGGGGGGG.... ROTI TELOR dan PERSEPSI.... kalau Roti Telor tu rasanya lu sudah Tahu apa maksud nya kan beb... ala yang macam tut tut tut tut tut... kah kah kah !.

Manakala Kembar yang baru sahaja Muncul ialah bernama Persepsi, kerana itu semasa membuat SIDANG MEDIA berkenaan Kehilangan Pesawat Mas MH370 beliau telah Mengatakan yang "Bukti-Bukti yang sedia ada MENCADANGKAN Kedudukkan Terakhir Pesawat MH370 adalah di Pertengahan Lautan Hindi, Tempat ini adalah Lokasi Terpencil, JAUH daripada Tapak Pendaratan yang MUNGKIN". Tapi beliau tak kata yang Pesawat Terhempas tahu beb.

Terbaru beliau mengatakan yang "Mungkin ada seseorang yang cuba untuk MERENGGANGKAN HUBUNGGAN antara Malaysia dan China. Mereka MUNGKIN cuba untuk MENGAMBIL KESEMPATAN daripada keadaan PENCULIKAN di Singamata Reef Resort". Ini lah dia bila Manusia dilahirkan bersama-sama dengan Kembar, maka dapat lah dilihat dari Percakapan dan Tindakkan akan DIBAYANGI oleh Si Kembar iaitu ROTI TELOR dan PERSEPSI... kah kah kah !.


hemmmmm..... tapi tak apa najib lu punya pengikut yang bebal melantun-lantun macam getah skrub yang sudah turun harga tu, yang tetap mengatakan yang lu adalah tebaik walaupun tak ada telor... kah kah kah... A B U.

1 ulasan:

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....