DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 9 April 2014

BANTAH GST : Apa Hal Yang lu Orang Ni Sikit-Sikit Nak Buat Bantahan Beb ?


Manalah pergi nya AKAL dan FIKIRAN yang ada kat Kepala Otak lu orang tu beb, tak boleh ke lu orang TERIMA aje segala KENAIKAN GILA BABI yang disebabkan oleh Pimpinan Negara yang diterajui oleh Pemimpin Umno. Sepatutnya lu BERBANGGA punya Pemimpin yang Berbangsa Melayu dan Beragama Islam demi Malaysiaku Tanah Tumpah Darahku. Tak cukup ke lagi dengan apa yang telah Dibelanjakan dan Dikorbankan dari hasil Harta Pusaka Mak Bapak Pemimpin Umno.

Lu orang bawa-bawa BERSYUKUR dan Belajar-Belajar Berterima Kasih, baru lah Hati tu boleh TENANG dan HIDUP boleh AMAN beb, kalau ada Barang Keperluan yang Naik tu anggap ia sebagai PENGORBANAN kepada Negara TERCINTA. Yang TERBARU gua dengar akan diadakan BANTAHAN BESAR-BESARAN pada 1 Mei 2014 bersamaan HARI PEKERJA bagi GOOD AND SERVICE TAX (GST)... Tak Penat ke beb... kah kah kah !.

Minyak NAIK HARGA Bantah, Gula Naik Harga Bantah, Lektrik Nak Harga Bantah, Tol Nak Naik Harga lu orang dah MENGGELUPUR macam Lembu NFC kena SEMBELIH. Cuba lu orang tengok Ahli-Ahli Umno serta Penchacai Angkat Najis Umno tu beb...  dia orang RELAX dan SELAMBAR aje macam Lembu NFC di CUCUK HIDUNG, tak ada pun dia orang MEROYAN macam lu orang yang SIBUK nak buat BANTAHAN Sana Sini, tak kan dia orang tu tak terkena TEMPIAS dengan semua Kenaikan tesebut.

Cuba lu orang FIKIR beb... Tak kan dia orang tu semua Gunakan AIR KENCING untuk DIGANTIKAN sebagai Minyak Petrol atau Diesel, atau pun Minum Racun Rumput sebagai ganti Gula untuk menggelakkan Kencing Manis. Tak mungkin juga dia orang Curi Elektrik untuk Mengurangkan Bil Lektrik kerana Pemimpin dia orang Terbukti Mengorbankan Harta Pusaka Mak Bapak dia orang selama berpuluh dia Memerintah, serta tak mungkin juga dia orang menggunakan Daun Kayu  bagi MEMBAYAR Tol.

Untuk itu DENGAR lah NASIHAT dari gua ni, jangan lah Cuba-Cuba buat Kerja Bodoh dengan buat BANTAHAN, ada baik nya lu orang ikut macam Ahli-Ahli Umno yang duduk kat rumah Sambil GOYANG TELOR dapat gak SEDAPNYA beb. Apa kata lu orang pulak yang BERKORBAN seperti Pemimpin Umno dan Ahli-Ahli Umno Berkorban Selama Berpuluh Tahun, gua SEDIH betul ni beb dengan Tindakan lu orang untuk BERHIMPUN membuat BANTAHAN... huuuu hu hu hu hu... kah kah kah !.

Itu mungkin antara AYAT-AYAT BODOH yang TERFIKIR dan keluar dari Mulut Longkang Penchacai Angkat Najis Umno, sebab apa dikatakan Bodoh yang itu lu orang kena lah Tanya dengan Mantan Presiden Umno merangkap Ulul Amri Umno Tun Mahathir KUTTY Penyokong Kuat Kassim Ahmad Anti Hadis beb. Kalau tak Bodoh tak kan sudah dikatakan Bodoh oleh Mahathir pun masih mengatakan yang Mahathir Betul atas Alasan BERKIAS... kah kah kah !.


hemmmmm..... kalau lu orang isi perut umno nak tahu dan faham erti berkias itu ialah, seperti mengatakan yang umno adalah pejuang agama, bangsa dan negara tetapi sebenar nya adalah perosak agama, pengkhianat bangsa dan pengampu telor inggeris penjajah negara... kah kah kah... A B U.

1 ulasan:

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....