DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 8 Mac 2014

Tahniah Buat Mohd Saiful Bukhari Azlan !


Alhamdulillah... akhirnya lu menang juga ya Mohd Saifol Bukhari, tak sia-sia segala apa yang lu lakukan selama ini. Segala Pengorbanan lu yang antara nya MENYIMPAN AIR MANI Anwar Ibrahim selama dua dalam DUBUR lu  selepas DILIWAT Cukup-Cukup Berkesan bagi MEYAKINKAN Hakim-Hakim yang ARIF lagi BIJAKSANA. Mungkin Para-Para Hakim cukup TERHARU bila membayangkan betapa SUKAR nya hidup lu semasa STOR Air Mani Anwar tanpa Membuang Air Besar.

Harap-Harap segala Pengorbanan lu ini akan DIKENANG oleh Pemimpin Umno atas sebab dapat MENYEKAT Sementara Waktu MUSUH No:1 Umno And The Gang iaitu Anwar Ibrahim dari terus Menghuru-harakan Umno And The Gang. Mungkin satu hari nanti lu akan dikenang sebagaimana Pemimpin Umno TERDAHULU dikenang dengan Panggilan Bapa Kemerdekaan, Bapa Pembangunan, Bapa Syaitan Yang Dikenali, Bapa Anak Menantu, Bapa Roti Telor dan lu Bapa Pejuang DUBUR.

Tak Kisah apa lah yang akan Penyokong Pakatan Rakyat (PR) KHAS nya Penyokong Anwar Ibrahim kata pada lu, yang penting lu sudah Menang Kes Rayuan tersebut. Lu boleh gunakan segala ILMU yang diwarisi dari BAPAK lu iaitu MUKA TAK MALU TAMPAL KULIT BABI 14 INCI sepanjang hayat Hidup lu diatas Dunia ini, kerana Ilmu tersebut memang cukup Berkesan seperti yang selalu di GUNA PAKI oleh Kebanyakkan Umno And The Gang.


Semoga lu tidak akan DILWAT lagi oleh Anwar Ibrahim pada masa akan datang kerana Anwar Ibrahim lagi bertambah Umur nya lagi kuat TENAGA beliau. Sebab itu walaupun semasa MELIWAT lu Umur beliau 61 tahun tapi lu tidak dapat MELAWAN walaupun Umur lu ketika itu dalam lingkungan 20an, nampak tak betapa BERTENAGA nya Anwar Ibrahim tu. Apa-apa pun lu memang Hebat lah Saifol berbanding dengan Mangsa-Mangsa Liawat Anwar yang lain.

Sebab nya Mangsa-Mangsa Liwat Anwar yang lain hanya berani MENYALAK TANPA BUKTI seperti Tun Mahathir, Ibrahim Ali, Umi Halfilda, Ezam Mohd Noor, Dr. Chandra Muzaffar, Roslan Kassim, Zaid Ibrahim dan banyak lagi Nama-Nama Besar yang pernah Diliwat oleh Anwar Ibrahim. Sehinggakan ada dikatakan dari Anak sampai ke Mak Bapak pun Diliwat oleh Anwar. Tapi lu lain pada yang lain kerana sanggup STOR Air Mani Anwar selama 2 hari demi untuk Menegakkan Keadilan... TAHNIAH.

Buat Para-Para Hakim Yang Arif lagi Bijaksana yang MENGADILI Kes Rayuan Saifol Bukhari, Syabas kerana lu orang telah menjalankan Tanggungjawap lu orang dengan ADIL SEADIL-ADIL nya. Susah dan Payah untuk mencari Hakim-Hakim yang Adil seperti lu orang pada masa sekarang ni, Terima Kasih dari Rakyat Malaysia atas sebab menjadi Hakim Yang Adil didalam Kes ini dengan mengambil kira STOR Air Mani Anwar selama 2 hari dalam Dubur Saiful... kah kah kah !.


hemmmmm..... inilah dia politik bangsat umno yang lebih kurang politik bangsa yahudi beb, gua ingat bangsa yahudi tu pun akan geleng kepala kerana tak percaya masih ada bangsa lain yang dapat menyaingi bangsa dia orang dalam berpolitik iaitu bangsat umno... kah kah kah... A B U.

9 ulasan:

  1. Saya ingin belajar teknik stor air mani selama 2 hari tanpa terjejas dari encik (bakal dato')saiful. Sesuai utk suami2 yg berjauhan dgn isteri..he2

    BalasPadam
  2. Amat mengecewakan ye...Keadilan untuk Anwar bagi maenjadi MB musnah. Konspirasi Mahkamah tinggi dalam membebaskan Anwar dikalahkan oleh konspirasi antara mahkamah rayuan dengan kerajaan. Parti Keadilan wajib mengutarakan hanya wujud Mahkamah Konspirasi Tinggi sahaja demi keadilan Anwar yang mengidamkan menaiki kereta kerajaan dan diiringi pengawal peribadi khas yang dibiayi oleh Kerajaan Negeri Selangor.

    BalasPadam
  3. Rakan Mat Indera amat perihatin bila menghumbankan musuhnya ke dalam api yang menyala.... Mat Indera adalah pejuang yang membakar manusia hidup-hidup...Kalau UMNO ibarat yahudi, Mat Indera ibarat apa pula ye... Beliau kemudiannya dengan berani dan gagahnya melarikan diri dalam hutan.... he he he.Hebat bukan. Sedangkan musuh Mat Indera begitu kecut tidak membalas pun tembakan serangan....

    BalasPadam
  4. Tunggu lah kau, bala akan mendatang....

    BalasPadam
  5. bebaskan anwar hancur umno bn ingat siapa fitnah anwar pasti allah balas kpd anwar bersabar lah umno bn bangsat.

    BalasPadam
  6. wa mau tanya itu saiful supaya kasi tau la sapa punya itu satu lagi air mani itu mahkamah kata ada jumpa lain olang punya n kasi tanda "Y" and kenapa lu tak dakwa itu olang ha saiful??

    BalasPadam
  7. KALAU ANWAR 5 TAHUN DIPENJARA, SGT SEDIH KERANA ANWAR AKAN TERLEPAS SATU PERKARA IAITU : TIDAK DAPAT MENGHADIRI PENGKEBUMIAN SEORG TUA LANJUT MANTAN PM.

    SELEPAS INI JGN LAGI UMNO SALAHKAN ANWAR, APA2 YG BERLAKU DLM NEGARA SELEPAS INI SELURUHNYA BOLEHLAH DISALAHKAN NAJIB AJE. SEBB ANWAR SEDANG BERKHALWAT MENDEKATI ALLAH SWT SELAMA 5 TAHUN.

    BalasPadam
  8. JGN KAITKAN TRAJEDI INI DGN POLITIK. RAKYAT MAYALSIA TIDAK AKAN HILANG FOKUS PRK KAJANG DGN SEBAB TRAJEDI INI. DSAI TETAP MENJADI FOKUS DAN KISAH MAHKAMAH AKAN TERUS DISEBAR UTK PENILAIAN RAKYAT.

    KITA SIMPATI TRAJEDI INI. KITA JG SIMPATI DGN KELUARGA DSAI YANG DIZALIMI.

    SEPERTI TRAJEDI WTC. IA TIADA KENA MENGENA DGN POLITIK. IA ADALAH TRAJEDI YG MENCETUS SERANGAN US KE IRAQ. IA BUKAN PERANCANGAN POLITIK, IA ADALAH ISU PERTANIAN.

    SEMUGA ALLAH PELIHARA KITA SEMUA DPD APA JUGA BENTUK BALA BENCANA KERANA BERMAHARAJALELANYA FITNAH YG DILINDUNGI.

    BalasPadam
  9. jelas hakim bersubahat dgn dosa fitnah dan bagi mereka tidak takut mati

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....