DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 9 Mac 2014

Sidang Akhbar TERKINI Pesawat Mas MH370 Yang Hilang


Pelik Bin Ajaib sebagai Menteri Pertahanan dan Pemangku Menteri Pengangkutan langsung beliau tidak Menyentuh pasal Kapal Selam Scorpene bagi MISI Mencari dan Menyelamat Anak-Anak Kapal dan Penumpang-Penumpang Pesawat Mas MH370 yang hilang. Apa masalah nya dengan Kapal Selam Scorpene tersebut, sedangkan Negara Singapura sanggup Menghantar Kapal Selam dia orang tapi Negara Malaysia yang juga mempunyai Kapal Selam BUAT BODOH aje beb.

Ini bukan nya gua MEMPOLITIKAN ISU tetapi ini lah masanya ASET yang dibeli dengan RM BILLION WANG RAKYAT digunakan, kalau ianya dibeli dengan WANG MAK BAPAK Pemimpin Umno gua pun tak nak tanya beb. Apa MASALAH nya dengan Kapal Selam Scorpene tersebut, apa Kapal Selam tersebut TAK BOLEH MENYELAM ke, atau kalau BOLEH MENYELAM pun nanti DITAKUTI ianya akan TAK TIMBUL ke beb.

Kalau ikut kata PENCHACAI ANGKAT NAJIS buat apa nak hantar Kapal Selam Scorpene sebab ianya bukan untuk pergi BERPERANG, nampak sangat apa yang dikatakan oleh Tun Mahathir Bekas Ulul Amri Umno adalah betul berkenaan "Sudah Berpuluh Tahun Yang Cerdik Pandai Tak Masuk Umno". Sorok-sorok kan lah sikit kalau ya pun nak menjadi Penchacai Angkat Najis beb, apa lu orang ingat Kapal Selam Negara Singapura tu KHAS untuk Menyelamat ke.

Yang Sedih nya ada Penchacai Angkat Najis yang berkata Kapal Biasa, Kapal Terbang dan Halikopter lagi senang nampak kalau Pesawat Mas TENGGELAM didalam Laut, apa punya jawapan BODOH lah tu beb. Perkataan saja sudah menunjukkan Fungsi yang KAPAL SELAM bermakna BOLEH MENYELAM dan dapat MELIHAT apa-apa yang ada DIDASAR LAUT. Manakala KAPAL BIASA ianya berada DIATAS AIR dan SUKAR untuk MEMASTIKAN apa yang berada didasar Laut.

Kalau dengar kata Pemangku Menteri Pengangkutan pulak habiskan Persatuan Nelayan pun hendak DIGUNA PAKAI, memang Bagus IDEA tersebut tetapi ALANGKAH lebih Bagus jikalau beliau yang juga sebagai Menteri Pertahanan MENGARAHKAN Kapal Selam Scorpene terlibat sama dalam Misi Mencari dan Menyelamat Pesawat Mas MH370 yang hilang tersebut. Tak kan Kapal Selam Scorpene hanya hendak dijadikan PAMERAN atau pun membawa Blogger PAPA GOMO Lucah saja. sumber


hemmmmm..... gua ingat itu kapal selam sama ada tak boleh menyelam, menyelam tak akan timbul atau pun injen kapal sudah rosak dan tunggu spare part tak sampai-sampai... lagi lama umno memerintah entah apa lagi lah balak yang kan diterima oleh rakyat... A B U.

1 ulasan:

  1. wa setuju nga lu beb,ni le kalu lantik ulul lembab otak,yang tahu nye mentekedarah je nama je metori tapi akai kosong beb sapu duit je yang boleh beb dia orang semua cakap je lebih lu ade tengok bewak punya lidah,dia orang nie ade tiga lidah beb.......kalu lembu tu boleh jadi mentori aku ingat lembu tu lagi fresh dia punya otak ni semua otak taik beb ......pikit pakai lutut beb ....ok gua jalan dulu beb...baik singapura walau pun cinabeng jadi minister tapi lagi klas punya otak...dari hidup melayu punya otak/////

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....