DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 4 Mac 2014

Perghhhhh... Anwar Ada Sifat-Sifat Dajjal Beb Kata Hasan Ali Jati.


Ye ke Datuk Hasan Ali yang Anwar Ibrahim tu ada mempunyai SIFAT-SIFAT DAJJAL, alamak ini macam gua sudah jadi Pengikut Dajjal lah ya Datuk. Apa macam kalau gua mahu BERTAUBAT kerana sudah menjadi Pengikut Dajjal ya Datuk Hasan Ali, apa pasal lu lambat sangat cakap yang Anwar Ibrahim tu ada Sifat-Sifat Dajjal beb. Sepatut nya dari dulu lagi lu bagi tahu gua yang Anwar Ibrahim tu ada Sifat-Sifat Dajjal... kah kah kah !.

Setelah gua baca apa yang NGO ISLAM JADI-JADIAN senaraikan 10 Sifat-Sifat Dajjal yang ada pada Anwar Ibrahim tersebut, memang gua TERMENUNG sekejap dan CUKUP SEDIH... kerana apa, kerana Sifat-Sifat Dajjal yang NGO ISLAM JADI-JADIAN tu senaraikan bukan setakat pada Anwar Ibrahim saja yang ada tetapi pada Datuk Hasan Ali dan Umno And The Gang pun BERLAMBAK ada Sifat-Sifat Dajjal tersebut... kah kah kah !.


Kalau lu tak percaya Datuk Hasan Ali ini kat bawah ni gua link kan Video Kenangan Mengusik Jiwa lu tu, harap-harap lu tak lupa dengan apa yang cakap dalam Video tersebut ok, Bukan apa Datuk Hasan Ali sebab kalau mengikut kata Tun Mahathir Penyokong Kassim Ahmad Anti Hadis yang MELAYU MUDAH LUPA. Menang WAJAR kalau beliau berkata sedemikian kerana beliau bukan MELAYU dan ASAL USUL beliau adalah KERALA KUTTY... kah kah kah !.

Layan jangan tak layan Video kat bawah ni ya Datuk Hasan Ali...




Ini boleh dikatakan ISU TERKINI dari Pejuang Islam JADI-JADIAN berkenaan DAJJAL, sebelum ini tak timbul soal Dajjal ni beb tapi selepas Datuk Hasan Ali Jati menghabiskan PENGAJIAN beliau entah di mana baru lah Isu Dajjal ini kedengaran. Patutlah selama ini gua tak dapat lihat KELIBAT beliau dalam Majlis-Majlis Syaitan Yang Dikenali, gua ingatkan beliau dah PADAM rupa-rupanya masih BERNAFAS dan SEGAR BUGAR... kah kah kah !.

Oiii !!!... Datuk Hasan Ali Pejuang Islam Jadi-Jadian... Hidup lagi rupanya lu ya Datuk, gua ingatkan lu dah KOJOL sebab TERKEJUT dengan Keputusan Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) yang lepas terutama nya keputusan PRU13 di Negeri Selangor. Kalau dah Dajjal yang bertanding di Pilihan Raya Kecil (PRK) N.25 Kajang kenapa tidak lu sebagai Pejuang Islam Jadi-Jadian yang MENENTANG Dajjal tersebut Datuk... kah kah kah !.

Apa lu takut KALAH ke dengan Dajjal tersebut beb, tak kan Pejuang Islam Jadi-Jadian Takut dengan Dajjal kot. Kalau lu sebagai Pejuang Islam Jadi-Jadian pun Takut untuk Bertanding apakan lagi yang bukan Pejuang Islam Jadi-Jadian seperti PERKASAM. Tak kan lu nak serahkan pada Parti Syaitan Yang Dikenali untuk berlawan dengan Dajjal, nanti kalau dia orang buat REKONSILIASI atau pun KONSENSUS apa macam beb, tak ke HARU BIRU jadi nya... kah kah kah !. sumber dari adik beradik lidah syaitan yang dikenali


hemmmmm..... kesian pun ada sedih pun ada, nak masuk umno tak hendak tapi berganding dengan umno bila menyerang pas dan siap cakap lagi tu saya masih sayangkan pas... kah kah kah... A B U.

8 ulasan:

  1. Seb8jik muka 0und3k...haram jadah...

    BalasPadam
  2. Suruh dia masuk tanding Kajang. Tengok berapa undi dia dapat. Mungkin boleh menang..

    BalasPadam
  3. Sedapnya mulut mengata orang...diri sendiri yang bersifat muka tembok dan berwajah tin sardin di pijak lembu tak sedo ke......

    BalasPadam
  4. Bior le deme nak becakap semasa hayat maseh benyawa bila dah gedebuk rebah macam Kasim hamad tu sap peduli deme tak sedor ke yang deme tu meke dah tak ngdak dah.Bior pape ase begaye barula kene.

    BalasPadam
  5. Harap.blog.ini.dpt.perjuangkan isu.supaya.presiden.fam.dn.pimpinan.lain.letak.jawatan.

    BalasPadam
  6. PR dh lama tk layan Hassan bingung ni.

    tiba2 ambik kesempatan tonjol diri kata anwar dajjal.

    so siapa yg memecah belah melayu dan Islam? ungka2 seperti ini lah. yg menyalak tanpa diundang.

    SELAGI ANWAR TIDAK ADA SIFAT TERBESAR DAJJAL IAITU MENYELEWENG HARTA RAKYAT SEPERTI PEMIMPIN UMNO, MAKA ANWAR SGT LAYAK UNTUK MEMIMPIN NEGARA.

    THTS ALL.... hassan kau pergi main2 jauh2.

    BalasPadam
  7. Tutupilah aib saudara anda inshaAllah Allah akan menutup aib anda dipadang mansyar nanti...

    BalasPadam
  8. inilah cth tonggak yg pernah ber UG dgn setan2 dikenali..suka2 tuduh tanpa BUKTI konon2 'ada' org KONGSI bini...seolah2 dia HADIR mnjd saksi @ dia sendri yg 'alami' sbg rakan KONGSI berbini

    Tuduhan liar FITNAH jijik yg sgt2 jahat,,,dgn mnggunakan imej/TOPENG Islam kopiah yg cukup kuat konon2 dgn AKIDAH utk jaga nama Allah?

    FITNAH drp tonggak bekas UG akhirnya muncul pula..

    diikuti pula oleh FITNAH kominis dan pil kuda drp org no.1 @ ketua UG sendiri yg sememang nya telah dinanti2 sgt DEKAT dgn hari mengundi..dan kini dgn topeng sarbannya pula dan sgl gimik yg molek2 sbg warak fakeh dan sgt2lah suci sekali!?

    Apa MAKNA 'dajjal' itu klu bukan PENIPU dan PENGELIRU.. yaitu PENIPU yg sgt pandai MENGELIRU!

    'dajjal' sgt suka menipu dgn FITNAH dan 'dajjal' juga sgt suka mengelirukan umat dgn FITNAH!

    Jadi siapakah 'dajjal' itu...? fikir2kan lah??

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....