DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 14 Mac 2014

MH 370 : Biar Gambar Yang Bercerita, Bomoh Pro-Umno Fenomena Baru Bahan Lawak































Yang gambar last sekali ni biar gua tafsirkan apa yang BOMOH PRO-UMNO tu sedang lakukan beb, rasa-rasa gua bomoh tersebut sedang menjampi buah kelapa bagi mengantikan TELOR NAJIB yang sudah hilang kerana dibuat ROTI TELOR... tak percaya ke, tak percaya lu orang boleh tanya sendiri dengan bomoh tersebut kerana bomoh tersebut bukan nya kena Tangkap pun atau akan masuk Penjara macam Anwar Ibrahim... kah kah kah !.


hemmmmm..... nasib lu lah umno oiiii... memang gua akan kaitkan segala kemungkaran dengan umno sebab umno memang suka dengan kemungkaran sejak dulu kini dan selama nya... kah kah kah A B U.

1 ulasan:

  1. Kita pakat teropong tengok siapa sebenar bunuh altantuya pulak

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....