DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 12 Mac 2014

Dr Asri Dakwa KDN Ganggu Dialog Beliau Dengan Kassim Ahmad Anti Hadis


Dengan segala hormat nya diminta Menteri Keselamatan Dalam Negeri (KDN) Datuk seri Ahmad Zahid Hamidi untuk menjawap apa yang dikatakan oleh Bekas Mufti Perlis Datuk Dr Mohd Asri Zainal Abidin tersebut, Jawap Jangan Tak Jawap Zahid apa yang dikatakan oleh Dr Asri itu. Kenapa KDN MENGGANGGU Dialog diantara beliau dengan Kassim Ahmad Anti Hadis, apakah ada TANGAN-TANGAN GHAIB yang MENGARAHKAN KDN... kah kah kah !.

Rasa gua TAK MUNGKIN ada Tangan Ghaib yang Mengarahkan pihak KDN untuk Mengganggu Dialog antara Dr Asri dengan Kassim Ahmad tu beb, kerana yang menjadi Menteri nya adalah Zahid Hamidi yang diibaratkan seperti Pahlawan Melayu Terakhir oleh Spicies Umno semasa Kempen Pemilihan Agong Umno yang baru lepas. Bukan nya yang Auw Auw Auw tu jadi Menteri KDN beb, atas sebab itu Zahid telah Menang dengan POPULAR bagi Jawatan Naib Presiden Umno Malaysia... kah kah kah !.

Jadi Cerita banyak pun Tak Guna Zahid, lebih baik aje lu JAWAP apa yang dikatakan oleh Dr Asri tu. Jangan lu nak SPIN pulak ke benda lain ok, sebab  lu kalau pasal Spin ni memang PAKAR beb, lu punya Spin bukan setakat 360 darjah malahan lebih lagi pun boleh. Tengok aje bagaimana lu mengatakan yang Pemimpin Pembangkang ada Terlibat dengan Pengganas Sulu yang Mencerohan Lahad Datu Sabah, yang mana lu katakan akan MENDEDAHKAN nama-nama tersebut selepas PRU13... kah kah kah !.

Tapi yang gua pasti ialah Penchacai Angkat Najis sebahagian besar akan tetap mengatakan yang lu tu betul, walaupun jawapan yang lu berikan seperti Mencampakkan Maruah Diri lu ditepi Longkang tempat dimana Kangkong selalunya Tumbuh. Harap-harap lu akan memberi jawapan nya SECEPAT MUNGKIN demi Mengelakkan PERSEPSI NEGATIF terhadap KDN dan Diri lu sendiri, jangan pulak lu ingat untuk MERAIH PAHALA PERCUMA dengan BUAT-BUAT BODOH aje... kah kah kah !. sumber


hemmmmm..... kalau betul ada tangan-tangan ghaib rasanya sudah boleh dijangka siapa gerangan nya, cuba lu orang teka siapa dia beb... kah kah kah... A B U.

2 ulasan:

  1. Yang bestnya si Ali Tinju tu panggil si Zahid ni "Bullshit" sebab merosakkan nama baik UMNO dan menyusahkan Najib.

    BalasPadam
  2. kassim ahmad tak diambil tindakan sebab mahathir sokong kassim ahmad ini.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....