DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 12 Mac 2014

Berita Terkini : Vietnam Gantung Operasi Udara Mencari Pesawat Mas MH370 Yang Hilang


Nanti bila dikatakan SALAH KERAJAAN adalah Penchacai Angkat Najis yang kata SEMUA SALAH KERAJAAN, SEMUA SALAH UMNO, SEMUA SALAH PEMIMPIN UMNO, SEMUA SALAH PEMIMPIN BN. Habiskan Anwar Ibrahim yang MELIWAT 90 peratus Ahli Umno sampai ke MAK BAPAK dia orang pun Salah Umno... Ada ke Patut Anwar ibrahim yang Meliwat tapi Umno pulak yang Salah, sedap-Sedap aje nak kata Umno yang Salah, Tak Patut Tak Patut ... kah kah kah !.

Oiiii !!!!... Isi Perut Umno And The Gang lu orang tahu tak, dalam Dunia ni ada DUA BANGSA aje yang selalu DISALAHKAN orang. Lu orang nak tahu tak APA dia Bangsa tersebut, satu bangsa YAHUDI dan satu lagi adalah BANGSAT UMNO kerana apa kerana dua bangsa ni memang sejak AZALI nya MENYUSAHKAN ORANG. Jenis Menyusahkan bukan nya BIASA-BIASA tapi jenis LUAR BIASA, dari Pemimpin, Penyokong hinggalah kepada LIDAH RASMI Syaitan Yang Dikenali... kah kah kah !.

Sejak dari AWAL pesawat Mas MH370 Boeing 777-200 tu Hilang sampai lah hari ini lebih banyak Menyusahkan Keluarga Mangsa dari Menyenangkan, Cakap BERBELIT-BELIT sekejap kata ada 5 Bag, sekejap kata Tak ada Bag, kemudian kat ada 4 Bag pulak... apa Cerita ni beb. Berita Terkini Kerajaan Vietnam telah MENGGANTUNG OPERASI UDARA Mencari kerana Tiada Kepastian dari Kerajaan Malaysia setelah DITANYA sebanyak DUA KALI tapi BUAT BODOH aje. sumber


hemmmmm..... kalau hidup tak boleh nak menyenangkan rakyat tapi jangan lah menyusahkan rakyat beb, ini menyenangkan tidak kemudian menyusahkan lagi... kah kah kah... A B U.

2 ulasan:

  1. kerajaan bn ni lambat ambil tindakan dulu kes lahad datu pun sama

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....