DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 6 Mac 2014

Cerita Lawak Dari Negeri TOTOK Umno... Kah Kah Kah !.


Itu yang bermain dikepala gua bila di KHABARKAN yang Negeri Sembilan pun akan membuat CATUAN AIR, mungkin kerana KENCING AHLI-AHLI UMNO tidak cukup banyak untuk memenuhi Kawasan Takungan Air di Negeri Sembilan. Maka atas sebab itu Kawasan Takungan Air berada di paras Kritikal, tak mungkin Kerajaan Umno/Bn Tak Pandai Mentadbir seperti Kerajaan PR di Negeri Selangor beb, kalau Kerajaan PR di Negeri Selangor memang nampak TAK CERDIK bila MENANDATANGANI MoU diwaktu AIR diparas Kritikal... kah kah kah !.

Kalau lu orang dengar KOMEN dari Umno And The Gang semasa Negeri Selangor memulakan CATUAN AIR, perghhhhh..... MACAM-MACAM ADA beb, Negeri Pakatan Rakyat TAK PANDAI MENTADBIR lah, INI SEMUA KERANA ANWAR BERTANDING DI KAJANG lah dan yang lebih lawak lagi tu bila ada Penyanyi siap buat LAGU dengan Tajuk PESONA PALSU. Yang antara MUKADIMAH nya "KAJANG TUHAN SEDANG MEMERHATIKAN KITA", boleh dikatakan Komen yang diberi mengalahkan Komen Orang Hilang Akal... kah kah kah !.

Catuan Air terpaksa dibuat disebabkan oleh CUACA PANAS dan tiada nya Hujan, oleh itu Kawasan Takungan Air berada diparas yang Kritikal. Sepatut nya tak timbulkan soal Projek Langat 2 yang cukup diharapkan ia nya terjadi bagi BUAYA yang sedang LAPAR di Pihak Umno And The Gang. Tetapi apa pulak ALASAN dari Umno And The Gang bila Negeri yang TERKENAL dengan Negeri UMNO TOTOK pun terpaksa membuat Catuan Air, kerana itu gua katakan yang Kencing Ahli Umno Tak Berapa Banyak adalah JAWAPAN Paling Tepat... kah kah kah !. sumber


hemmmmm..... dalam soal mou antara kerjaan negeri selangor dengan kerajaan pusat, tiba-tiba aje tan sri khalid begitu dihargai oleh umno and the gang... jadi lu orang fikir-fikirkan lah beb... kah kah kah... A B U.

2 ulasan:

  1. "Musuh bila dia sokong kita mesti ada yang tidak kena" - Almarhum Tuan Guru Ustaz Fadhil Noor.

    BalasPadam
  2. Ha..Ha.. merasa juga Tan Sri Khalid masuk tv bee end. Berjaya juga dia memperbodohkan pemimpin yg sememangnya bodoh.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....