DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 5 Mac 2014

Ambil Cermin Dan Cermin Dulu Muka lu tu Beb... Kah Kah Kah !


Kalau tengok sekali Pandang memang lah bila lu Cermin Muka lu ianya macam nampak BAGUS SANGAT beb, itu pada Rakyat yang TAK KENAL lu dan apa Parti yang lu ANUTI, tapi pada yang sudah Kenal Siapa lu dan Apa Parti ANUTAN lu dia orang akan kata macam ni... Hakkkkkk Tuihhhhhh lu tahu tak beb. Siapa lu yang nak KOMEM apa yang Rafizi Ramli Pengarah Strategi PKR katakan terhadap Memorandum Persefahaman (MoU) berkenaan AIR tu beb... kah kah kah !.

Lu dan Parti lu tu Ibarat seperti HAMPASSS kepada Rakyat Negeri Selangor lu tahu tak, lu kenal tak apa itu Hampasss, kalau lu tak tak tahu dan kenal apa itu Hampasss lu pergi tanya dengan dengan Pengerusi Perhubungan Umno Negeri Selangor Datuk Seri Noh Omar. Atas sebab beliau berada di Kawasan Penanaman Kepala, Kepala Sawit, Padi dan lagi Menarik beliau adalah PENGUSHA Ternakan Udang yang BERJAYA. Dimana semua benda-benda tersebut akan mempunyai Hampasss... kah kah kah !.

Kalau dah nama nya Hampass apa yang boleh dibuat selain dari dijadikan Makanan kepada LEMBU NFC lu tahu tak beb, sebab itu Lembu NFC duduk di Kondominium kerana Harga nya yang cukup BERNILAI bagi Lembu NFC. Tapi buat lu yang gua panggil Hampasss hanya lah mampu MENYALAK macam ORANG GILA terkenal SAWAN LEMBU. Apa lu orang tak rasa MALU ke hendak MENYIBUK perkara yang menjadikan KRONI-KRONI lu orang KAYA RAYA sampai MAMPOS... kah kah kah !.

Memang patut lah bila ada yang mengatakan bahawa Spicies lu orang ni mempunyai MUKA TAK MALU TAMPAL KULIT BABI 14 INCI, sudah lah semasa menjadi Pemerintah di Negeri Selangor selama hampir 50 Tahun Usahkan 20m3 AIR PERCUMA lu orang nak bagi kat Rakyat Negeri Selangor, dimasa kerajaan Negeri yang sedia ada MEMULANGKAN BALIK apa yang sepatutnya DIDAPATI oleh Rakyat lagi lu orang banyak SONGGEH... Hakkkkkkk Tuihhhhhhhh... kah kah kah !. sumber SH


hemmmmm..... minta maaf lah kepada penyokong tan sri khalid ibrahim, beliau tu dalam cedik ada jugak bodoh nya beb... nanti lah selepas prk n.25 kajang gua ulas kerja bodoh beliau tu ok... kah kah kah... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....