DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 12 Mac 2014

Berita Terkini : Video Eksklusif Pencarian Pesawat Mas MH370 Yang Hilang Didedahkan






hemmmmm..... video ini adalah terbitan salah satu dari cawangan umno and the gang, yang mana cawangan ini konon nya adalah cawangan untuk membetulkan umno dari dalam, mungkin ini salah satu dari yang boleh dikatakan untuk membetulkan umno yang telah busuk sampai ke usus, selain dari itu cawangan ini lebih banyak mengampu telor pemimpin umno daripada menegur... kah kah kah... A B U.

2 ulasan:

  1. UMNO semua main bomoh. Kesian,...sudah hilang semua orang soleh dalam umno. Inilah hasil paling tinggi, usaha paling canggih keluaran umno.

    Tahniah PM menghantar indicator mat jenin...mana rosmah!

    Gunalah kepakaran ahli sihir, mirror2 on the wall...

    BalasPadam
  2. Aku paling tak percaya radar yg dikesan oleh tentera. Kenapa berlawanan dgn yg dikesan oleh DCA.

    Perjalanan kapalterbang ke sempadan veitnam dimana signal hilang mengambil masa hampir 45 min. Jadi, untuk berpatah balik sehingga ke pulau Perak seperti yang dinyatakan akan mengambil masa lebih kurang 1 jam. Jadi kenapa DCA tidak dapat kesan????

    Siapa yang silap...siapa yang berteka teki???

    Kalau itulah yang terjadi...maka. aku boleh kata, senang2 lah selama ini juruterbang MAS boleh kelentong boss mereka..kata mau pergi China...tapi...rupanya mereka melencong ke London....sbb radar MAS tak boleh detect.
    Jadi, apakah ini berlaku selama ini???

    Siapa yang kelentong sebenarnya....MAS or Tentera???

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....