DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 28 Februari 2014

Siapakah Orang Islam Yang Dengki Dan Benci Bila Cina Bukan Islam Ini Bertudung


Mungkin ada yang kata bahawa Model yang bernama FELIXA YEAP ini cuba MERAIH POPULARITI DAN KEMASYURAN dengan memakai HIJAB atau Bertudung, mungkin juga YA dan mungkin juga TIDAK. Namun apakah kita lebih SUKA dengan Pakaian beliau sebelum beliau Bertudung dengan Pakaian beliau yang sekarang, secara PERIBADI kalau ditanyakan kepada gua soalan tersebut gua akan jawap yang DULU pun gua Suka tapi yang SEKARANG lagi gua Suka beb... kah kah kah !.

Gua tak mahu jadi MUNAFIK seperti Tun Mahathir Penyokong Kuat kepada Kassim Ahmad Anti Hadis, yang mana sebenarnya beliau adalah Kassim Ahmad dan Kassim Ahmad adalah beliau. Tetapi masih mahu MENAFIKAN yang beliau bukan lah seorang ANTI HADIS sebagaimana Kassim Ahmad serta cuba juga Menafikan yang Kassim Ahmad adalah seorang Anti Hadis. Kalau mengikut kata Ulama' Muda Umno pula ialah Tun Mahathir adalah IDEALIS dan sudah tentu seorang yang RASIONALIS... kah kah kah !.

Berbalik kepada Model Felixa Yeap yang BERHIJAB tapi bukan nya seorang Islam, apa Masalah nya kalau beliau mahu Berhijab. Kenapa ada pihak yang DENGKI dan BENCI apabila beliau Berhijab, sedangkan Berhijab adalah Pakaian yang Melindungi Maruah Wanita tak kira sama ada ianya seorang Islam mahu pun Bukan Seorang Islam. Cuma menjadi KEWAJIPAN kepada Wanita Islam untuk Berhijab bagi menutupi AURAT seorang Wanita Islam kecuali yang Anti Hadis... kah kah kah !.

Itu kalau mengikut apa yang gua belajar dari Ustad-Ustad dan Ustazah-Ustazah semasa dibangku Sekolah, tak tahu lah pulak apa Pandangan Pengikut serta Penyokong kuat Kassim Ahmad beb. Kerana bagi Kassim Ahmad Rambut Bukanlah Aurat atas sebab semasa BERWUDUK Rambut termasuk didalam Anggota WUDUK, jadi jangan lu orang PELIK dan HERANNNN kalau nanti lu orang lihat ada Wanita Sembahyang tanpa memakai TELEKUNG ok... kah kah kah !.

Setelah gua AMATI dan TELITI Manusia jenis mana yang DENGKI dan BENCI dengan Pemakaian Hijab oleh Felixa Yeap rasanya gua dah dapat MENGAGAK, mungkin TAK TEPAT tetapi rasanya 99.9 peratus menghampiri KETEPATAN beb. Salah Satu dari nya adalah Orang Bukan Islam, yang jenis ini gua TAK HERANNN sebab nama nya pun Bukan Islam. Tetapi yang MALANG nya bila ada Orang Islam yang dengki dan Benci apabila Felixa Yeap memakai Hijab... kah kah kah.

Jenis tersebut LAIN TAK BUKAN satu darinya ialah Penyokong Kuat Kassim Ahmad Anti Hadis, kerana bagi SPICIES ini Rambut bukan lah Aurat bagi Wanita, lu orang nak tengok tak Gambar-Gambar Wanita yang gua katakan sebagai Penyokong kuat Kassim Ahmad Anti Hadis tu. Ini EKSKLUSIF gua bawakan untuk lu orang TANPA PREJUDIS, TANPA BIAS dan TANPA WAS-WAS, lu orang tengok lah sendiri kat bawah ni dan kemudian PIKIR-PIKIRKAN lah ok... kah kah kah !. sumber SH





hemmmmm..... yang pelik nya tu dah terang yang mahathir mengatakan "hadis adalah sunnah nabi, saya ingin tahu adakah hadis wajib dan mesti diterima, betulkan saya" tapi masih ada ulama' umno yang mengatakan mahathir tu betul... kah kah kah... A B U.

2 ulasan:

  1. Pakai tudung nih milik umat islam

    BalasPadam
  2. ala hai macai, kalau ya pun bodoh jangan lah tunjukkan sangat. kalau sendiri punya milik pun tak nak guna apa ke jadah nya

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....