DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 1 Mac 2014

Spicies Umno And The Gang Dengar Apa Kata Ketua Wira Perkasam Ni !


Jangan pulak lu orang Spicies Umno And The Gang kata gua membuat FITNAH dengan MENGADA-ADAKAN kata-kata dari Ketua Wira Perkasam diatas, itu adalah kata-kata dari Mulut beliau yang bertanyakan Siapa yang MEMERINTAH Negara Sekarang ?, Dan Siapa Yang MENGKHIANATI Siapa Sehingga TERHAKIS Tujuh Wasiat RAJA-RAJA MELAYU... kah kah kah !.


Apa macam Spices Umno And The Gang, lu orang nampak tak apa yang dikatakan oleh Ketua Wira Perkasam tersebut. Itu bukan gua yang GATAL_GATAL TANGAN menulis, atas sebab itu dari DULU KINI dan SELAMANYA gua katakan kalau Spicies Umno Tidak Berpuas Hati dengan keadaan Suasana Politik Malaysia pada hari ini tu lu orang pergi KENCINGKAN KUBUR-KUBUR Pemimpin Umno Terdahulu... kah kah kah !.

Kerana selama 56 Tahun Negara Malaysia MERDEKA belum ada Parti lain yang Memerintah selain dari Umno And The Gang, belum terjadi yang lagi Negara Malaysia di Perintah oleh Parti yang dikatakan Parti Ajaran Sesat (PAS) juga tidak pernah di Perintah oleh Parti Perkaum Cina DAP. Akhir nya jauh sekali untuk Parti Kencing Rakyat (PKR) menjadi Kerajaan selain dari United Munafikun National Organisations (UMNO)... kah kah kah !.

Jadi kalau TERHAKIS nya apa yang dikatakan oleh SAHABAT UMNO dari Perkasam iaitu TUJUH WASIAT dari RAJA-RAJA MELAYU jangan salahkan orang lain beb. Jangan Sendiri Makan Pengat Tapi Sendiri Tak Mahu Ingat... kerana apa ianya terjadi AKIBAT lain tak bukan adalah Orang Melayu telah DIPERBODOHKAN oleh Pemimpin Melayu dari Umno sejak dari DULU KINI dan SELAMANYA... kah kah kah !.

Cuma Sayang lu orang masih menjadi sebahagian dari Umno And The Gang walaupun segala BUKTI, FAKTA dan PETUNJUK ada di depan MATA KEPALA lu orang. Tetapi lu orang masih boleh TERTIPU dengan SENTIMEN HIIDUP MELAYU, KETUANAN BANGSA, KETUANAN MELAYU yang akhirnya semua membawa kepada MAMPOS MELAYU DITIPU oleh Pemimpin Umno berketurunan Melayu... kah kah kah !. sumber FMT


hemmmmm..... buat ketua wira perkasam kali ini lu nampak cerdik sikit, tapi lu masih dikatakan bodoh kalau masih mahu duduk sebumbung dengan ibrahim ali al-kataki... kah kah kah... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....