DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 23 Februari 2014

PRK N.25 Kajang : Bila Muka Tak Tahu Malu Bersuara... Kah Kah Kah !


Siapa yang nak PERCAYA cakap lu beb, lu keluar AIR MATA DARAH sekali pun dan Sepuluh Kali UMNO MAMPOS seperti Tahun 1988 rasa nya hanya Spicies Umno And The Gang sahaja yang akan Percaya cakap lu tu. Itu pun yang Percaya cakap lu dalam Umno And The Gang hanya lah PUAK-PUAK yang dikatakan oleh Tun Mahathir Penyokong Kuat Kassim Ahmad Anti Hadis... kah kah kah !.

Nak ke gua cakap Puak-Puak mana yang dikatakan oleh Tun Mahathir Penyokong Kuat Kassim Ahmad Anti Hadis tu beb, tak payah lah gua cakapkan beb. Rasa nya lu orang pun dah tahu siapa dia Puak tersebut, apa beb gua kena cakap jugak ke. Ok lah kalau dah lu orang suruh gak gua cakap baik lah gua cakap, Puak tersebut adalah "Sudah Berpuluh Tahun Yang Cerdik Pandai Tak Masuk Umno"... kah kah kah !.

Tapi bukan nya semua beb, kalau yang jenis Bekas YB Umno Parlimen Temerloh tu jawap nya lu Simpan aje le lu punya TEMBERANG tu Pengerusi Suruhanjaya Piliharaya (SPR) oiii. Lu ni memang lah jenis MUKA TAK MALU TAMPAL KULIT BABI 14 INCI lu tahu tak Pengerusi SPR, lu sepatut nya DIAM-DIAM aje dan buat jae kerja dengan JUJUR dan IKLAS... kah kah kah !.

Ini tidak yang lu TONJOLKAN konon-konon nya lu tu BAGUS SANGAT bila buat kerja, pada hal nya 1 Malaysia tahu yang lu punya kerja macam HARAMJADAH beb. Bermula dari DAKWAT KEKAL yang TAK KEKAL pada PIlihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) yang lepas, daripada TAK DIGONCANG sampai DIGONCANG tapi tak juga KEKAL seperti yang lu katakan... kah kah kah !.

Kerana apa kerana untuk membolehkan PENGUNDI HANTU mengundi, jangan lu salahkan RAKYAT bila ada yang BERPERASANGKA sedemikian. Rakyat bukan nya Bodoh seperti yang banyak ada dalam Umno And The Gang, juga DIAKUI sendiri oleh Tun Mahathir Penyokong Kuat Kassim Ahmad Anti Hadis tu. Ditambah lagi denganTINDAK TANDUK lu yang seperti BARUA UMNO lu tahu tak... kah kah kah !. sumber SH


hemmmmm..... kata orang dolu-dolu beb, manusia yang mengaku diri baik adalah manusia yang paling jahat... kah kah kah... A B U.

5 ulasan:

  1. Mat Indera

    Maknanya dulu ada...sekarang dijamin tiada.

    BalasPadam
  2. Sikit pun x caya... hangpa kata pi la apau SPR oooiii kami dah x caya langsung. Sekali dua mungkin ada bole dimaafkan. Bila yg dah terang lagi bersuluh org dah susah nak terima apa2 kenyataan SPR lg.

    BalasPadam
  3. Mana ada di dalam dunia ni, dakwat kekal boleh dimakan sehingga hilang apabila menjilat jari.

    BalasPadam
  4. ni la kangkung jelma jadi orang ! orang spr pulak tu ! ABU !

    BalasPadam
  5. tidak ada sebab untuk kita percaya dengan orang yang lidahnya bercabang

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....