DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 2 Februari 2014

PRK N.25 Kajang : Ahmad Maslan Sudah Hampir Setaraf Dengan Papa Gomo Bangsat... Syabassss


Ini lah Manusia yang mengatakan beliau bukan lah BODOH SANGAT, Ijazah pertama beliau di Victoria University Wellington New Zealand dan MBA di Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) serta PELAJAR TERBAIK dari 177 pelajar, CGPA 3.85. Tapi beb perbuatan yang beliau lakukan SALING TAK TUMPAH seperti Bekas Polis Trafik yang MAKAN RASUAH RM400. Kalau Bekas Polis Trafik Makan Rasuah RM400 tersebut gua TAK HERANNN kerana kerana RASUAH lagi beliau CEKIKKKK ini kan pulak FITNAHHH beb.

Tapi bila Manusia yang Mengatakan beliau BUKAN LAH BODOH SANGAT siap dengan memberi BUKTI sekali tapi masih boleh juga membuat kerja seperti Bekas Polis Trafik Makan Rasuah tu, apa lagi lah Ucapan yang boleh dikeluarkan selain dari Ahmad Maslan Ketua Penerangan Umno Malaysia adalah BANGSAT yang punya KELULUSAN. Gua rasa lah tak ada Manusia yang Cerdik dan Berakal akan Mengeluarkan Kenyataan seperti itu selain dari jenis Manusia seperti Bekas Polis Trafik Makan Rasuah tu.


Memang tak ada beza langsung antara beliau dengan Bekas Polis Trafik Makan Rasuah tersebut, cuma yang beza nya Polis Trafik tu adalah Polis Trafik dan Ahmad Maslan BANGSAT AKHLAK ni adalah MENTERI tetapi AKHLAK dia lebih kurang sama aje beb. Betul jugak lah kata Orang Ijazah BERJELA-JELA bukan semestinya ia akan BIJAK sepanjang masa kerana Ijazah adalah gambaran yang Orang tersebut Cerdik dimasa DAHULU tetapi belum tentu Cerdik dimasa KINI dan masa akan DATANG.

Gua ucapkan SYABASSSS buat lu Ahmad Maslan BANGSATTTT... kerana akhir nya lu sampai juga ke Peringkat Papa Gomo Bangsat Bekas Polis Trafik Makan Rasuah tu, tak SIA-SIA usha lu selama ini menjadikan Papa Gomo sebagai IDOLA lu beb. Cuma apa yang perlu lakukan lagi ialah MENGGANDA USHA sehingga boleh lu sehingga boleh DISAMAN RM100 Juta seperti Bekas Polis Pencen Makan Rasuah tu. Rasa gua TAK SUSAH mana pun untuk lu Mencapai ke Peringkat tersebut beb.

Yang penting lu ISTIQAMAH dan JANGAN PUTUS ASA, Lambat laun  lu mesti boleh DAPAT dan SAMPAI Keperingkat Papa Gomo Bangsat Bekas Polis Trafik Makan Rasuah tu, teruskan Usha lu Ahmad Ahmad Bangsat ok. Gua rasa sudah tentu Mak Bapak lu BERBANGGA dapat Anak seperti lu beb... Hakkkkk Tuihhhhhhh... Apa MALANG lah Mak Bapak lu dapat Anak macam lu ni Ahmad Maslan, lu ni memang betul-betul SIALLLLLL lu tahu tak, kalau ada yang masih mengatakan Ahmad Maslan tu betul, lu orang pun sama juga lah dengan ahmad Maslan Bangsat tu beb.  sumber mk


hemmmmm..... sebab itu gua harammmmm kan diri gua dan keluarga gua dari masuk ke dalam umno beb, dan gua minta keampunan dari allah swt andai nya gua termasuk ke dalam umno di masa akan datang... minta sangat-sangat lah tak terjadi... aminnnnnn... A B U.

3 ulasan:

  1. memang bangang & bahlol tahap gaban mangkuk ni,tapi jangan heran inilah spesis kesukaan parti pandi kutti sekutu apco ! ABU !

    BalasPadam
  2. mamat bangang ni nak kena lestik kepala dia agaknya????

    BalasPadam
  3. Memang lah kau tak BODOH sangat, cuma kau tu kurang CERDIK je....

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....